apie dyzelius net ir galvot nebesinori. domina tik benzas arba dujos kiek ant dyzelio sutaupai, tiek paskui ant remonto daugiau isleidi, bet to ir pacios dyzelines masinos gerokai brangesnes "Tomas" <nera@mailo.lt> parašė naujienų news:hjrrpu$95v$1@trimpas.omnitel.net... > Mazdos kiek maciau daugelis jau surudije, turi toki polinki, technine > puse - padaryta pigiai, kai kas ant snargliu, kai kurie sprendimai > itartinai nesha i senuju opeliu. Ekonomija - dyzelis kuro suvartojimo > prasme visai ekonomishkas, bet niekaip nesuderinamas su sunkia koja, > padauginsi kiek, ir eini keist tarpine bei virint galva. Zhodzhiu > mashinele ne dzhiuginimui, o tik nuriedejimui ish tashko A i tashka B, > nevirshijant KET leistino greicio. Dyzelio dar kai kurios detales > netiketai brangios, o padevetu negausi, pvz. kapotas, radiatorius. Dar ten > pas juos toks zhveris comprexas po kapotu gyvena, sako megsta sugest, > remontas kainuoja kaip turbinos. > Galantas - teko turet keleta galantu ankstesniojo modelio, kebulas ir > pakaba neuzhmushami pasirode, jei naujesnis modelis buvo gaminamas tokiam > stiliuj, turetu but visai pakenciama mashina. > Kuro ekonomija - jeigu spausi tai ir surys. >