100kW yra 136AG "eex" <eex_trint_@dtiltas.lt> wrote in message news:hjsmbb$fo3$1@trimpas.omnitel.net... > aga... su main relay pas mane beda buvo ta, kad ji po prietaisu panele, o > ne ten sone, po vairuotojo kojomis. ieskojom mes jos... :) > del kw nelabai ka zinau. maniskis 2,2 buvo lygtais 100kw (150ag), 16v, > sohc (ne v-tec). mieste iki 15 litru duju, benzo gal kokiu litru-dviem > maziau buvo. bet variklis smagus toks, ypac prie aukstesniu sukiu. > > > "audrenas69" <audrenas69@gmail.com> wrote in message > news:hjrs7c$9tp$1@trimpas.omnitel.net... >> tos main relay sutvarkymas su lituokliu 15min darbo ir jokiu islaidu >> man idomu kaip ten su varikliais 2,0 ar 1,8 lygtais yra 85kW >> 2,0 97kW biski per smagus ir per edrus >> >> >> "Eex" <eex_trint_@dtiltas.lt> parašė naujienų >> news:hjrrqd$96n$1@trimpas.omnitel.net... >>> kazkodel manau, kad nuo 94 metu (plius pvz 2-3metai) nelabai kuom ir >>> skirsis pamineti modeliai eksploatacijoje. vistiek bus visi gerokai >>> padrozti... >>> pats esu turejes 94 laidos acccorda aerodecka. (2.2 motoras su slanginem >>> dujom). normali masina. kazko ispudingo neremontavau. variklis biski >>> tepalavosi, rudijo kebulas (arkos, bagazines dangtis). pravaziavau su ja >>> ~150k kazkur per 4 metus. >>> tiesa, gliucino biski "main relay", bet taip ir liko netvarkyta ji. >>> >>> >> >> > >