aga... su main relay pas mane beda buvo ta, kad ji po prietaisu panele, o ne ten sone, po vairuotojo kojomis. ieskojom mes jos... :) del kw nelabai ka zinau. maniskis 2,2 buvo lygtais 100kw (150ag), 16v, sohc (ne v-tec). mieste iki 15 litru duju, benzo gal kokiu litru-dviem maziau buvo. bet variklis smagus toks, ypac prie aukstesniu sukiu. "audrenas69" <audrenas69@gmail.com> wrote in message news:hjrs7c$9tp$1@trimpas.omnitel.net... > tos main relay sutvarkymas su lituokliu 15min darbo ir jokiu islaidu > man idomu kaip ten su varikliais 2,0 ar 1,8 lygtais yra 85kW > 2,0 97kW biski per smagus ir per edrus > > > "Eex" <eex_trint_@dtiltas.lt> parašė naujienų > news:hjrrqd$96n$1@trimpas.omnitel.net... >> kazkodel manau, kad nuo 94 metu (plius pvz 2-3metai) nelabai kuom ir >> skirsis pamineti modeliai eksploatacijoje. vistiek bus visi gerokai >> padrozti... >> pats esu turejes 94 laidos acccorda aerodecka. (2.2 motoras su slanginem >> dujom). normali masina. kazko ispudingo neremontavau. variklis biski >> tepalavosi, rudijo kebulas (arkos, bagazines dangtis). pravaziavau su ja >> ~150k kazkur per 4 metus. >> tiesa, gliucino biski "main relay", bet taip ir liko netvarkyta ji. >> >> > >