Tema: Re: YZF'ai, nu ir kaip daba LH vertini?
Autorius: Ignas
Data: 2010-04-20 11:52:34
tai ir sakau kad abu (FA ir LH) turejo but nubausti: "lenke" uz trasos ribu, 
"lenkimas" daromas kito lenktynininko protingumo (gal nenores dauzyt bolido) 
principu. o gal sakysi kad ten buvo svarus lenkimai "uzdarant duris"?


"nuno" <nuno@nuno.lt> wrote in message 
news:hqjpia$gqr$1@trimpas.omnitel.net...
> ir kodel jis, tas alonzitas, turejo daryti kitaip? gal alonzitas dar turi 
> nevykeliui, nesugebanciam ne aplenkti, ne apginti pozicijos (australijoje 
> kaip buvo), varzovus is kelio pradeti salinti?
> ko hamiltonas puole vetteli - juk butu galejes veliau aplenkti?
>
> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message 
> news:hqjmf0$bou$1@trimpas.omnitel.net...
>> tai iseina, kad masius vaziuodamas i boksus pirmas, butu alonzita 
>> uzlaikes tik 6 sec ir tas butu rukes nurukes po kelis i rata lenkdamas 
>> (iskaitant ir masa) ir taip sutaupes kolegai 10 ratu sugaistu uz 
>> baricelo?
>>
>>
>> "nuno" <nuno@nuno.lt> wrote in message 
>> news:hqjkbn$83u$1@trimpas.omnitel.net...
>>> kad jau suskaiciuota uzsienieciu: prapiso ~6 sekundes ir 1 pozicija. po 
>>> sustojimu boksuose Alonso buvo 10, Massa - 12, aplenktas Barrichello. 
>>> Kitas reikalas, Barrichello kad aplenktu jam prireike ar ne 10 ratu, kai 
>>> Alonso kartais tvarke ir po kelis i rata, kildamas i virsu. su 
>>> matematika blogai ar su inzinieriu patarimais, kaip iveikti posukius?
>>>
>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
>>> news:hqjju0$7bo$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Nu pastovejus uzh alonzito boksuose prapisus geras 10 ar daugiau 
>>>> sekundzhiu gali shiek tiek pozicija pasireguliuoti ishvazhiavus po 
>>>> padangu keitimo tau taip neatrodo? Ar su matematika blogai?
>>>>
>>>> FX
>>>>
>>>> "nuno" <nuno@nuno.lt> wrote in message 
>>>> news:hqjhfm$384$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Idomu, kiek Alonso po to gavo pliusiniu tasku uz finiso vieta ir kiek 
>>>>> minusiniu gavo Massa
>>>>>
>>>>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message 
>>>>> news:hqhqjb$i7b$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> nu taip, naturaliai buvo einama ant to, kad masa neaukos bolido, 
>>>>>> alonzo gi aukojo... Pagal patarle protingesnis tas kuris duoda 
>>>>>> kelia... Ir jei cia nera koks Ferrari sumanymas tai alonzius turejo 
>>>>>> gaut nemazai minusiniu respekto tasku is ju...
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "nuno" <nuno@nuno.lt> wrote in message 
>>>>>> news:hqhps9$h70$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> neblogai parasyta cia:
>>>>>>> Alonso starts an overtaking manoeuvre on Massa well before the 
>>>>>>> entrance to the pit lane. Once they are in the lane Massa seems to 
>>>>>>> be better positioned than Alonso, since he is between the lines. 
>>>>>>> Given the fact that crossing the continuous lines to overtake is not 
>>>>>>> illegal at that point of the entrance it is Alonso, in fact, who has 
>>>>>>> an advantage because he gained the interior to Massa. Massa has only 
>>>>>>> two options: give way to Alonso, or be driven out of the track 
>>>>>>> (well, he could collide as a third option).
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message 
>>>>>>> news:hqhn2t$d82$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>
>>>>>>>> "nuno" <nuno@nuno.lt> wrote in message 
>>>>>>>> news:hqhk6f$84f$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> susitaikyk: falas, alonzitas, nanditas, antakis, subinraukis, much 
>>>>>>>>> kvyykeris, 1 numerio McLaren prasytojas papiso bekiaushi super 
>>>>>>>>> greita Felipe per visus galus. su Sv. Velykom! Domenicalli vietoje 
>>>>>>>>> atleisciau Masos inzinieriu - nepasake, kaip kuri posuki iveikti, 
>>>>>>>>> kaip gintis ir pan.
>>>>>>>>
>>>>>>>> kazkaip jau pora metu nebesu smarkus F-1'o fanas
>>>>>>>>
>>>>>>>>> boksai prasideda uz linijos, kuri buvo uz posukio - lenkimas iki 
>>>>>>>>> boksu. sutinku su ta versija, kad ivaziavime i boksus neturetu 
>>>>>>>>> buti vietos dviems bolidams.
>>>>>>>>
>>>>>>>> tai jei ten trasa, tai kvyykeris lenke budamas uz trasos ribu... 
>>>>>>>> arba ka ten reiskia tada sonines linijos?
>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message 
>>>>>>>>> news:hqhjk6$762$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> a kas jam beliko? kibt i atlapus antakiui?.. Ferrari neleido...
>>>>>>>>>> komentuokit jus kaip norit, bet man sitas ir LH toks pat manevras 
>>>>>>>>>> tai lenkimas uz trasos ribu (tam gi linijos i boksus nupaisytos), 
>>>>>>>>>> o bent jau alonzitas visais 4 ratais buvo uz liniju, nekalbant 
>>>>>>>>>> jau isvis apie tai kad lenkt  ten galetu ir uzdraust visai (jei 
>>>>>>>>>> dabar galima)...
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "nuno" <nuno@nuno.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>> news:hqhhtc$47n$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> studijuok ta manevra su massos komentaru, kad pats buvo kaltas 
>>>>>>>>>>> pries tai padares klaida ir del to prarado pozicija.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message 
>>>>>>>>>>> news:hqhbik$oik$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> http://www.youtube.com/watch?v=Y6pnj3Gy7uw
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message 
>>>>>>>>>>>> news:hqhbej$oav$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> perskaityt perskaitei, bet alonzo manevro atidziau 
>>>>>>>>>>>>> nepastudijavai
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> "YZF" <yzfas_trinti@centras.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>> news:hqh751$hbb$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message 
>>>>>>>>>>>>>> news:hqh690$g0r$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>> kokia ten kova - banzai manevras..., jei masius nebutu daves 
>>>>>>>>>>>>>>> durniui kelio (pasiziurekit kur yotubej), tai viskas 
>>>>>>>>>>>>>>> Ferrariams ir butu pasibaige ivaziavimu i boksus...
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> Ta pati tuomet galima pasakyti apie bet koki kita lenkima F1, 
>>>>>>>>>>>>>> atvaziuojant i siaurus posukius.
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> Jeigu tas kuris isoreje neduotu kelio, tai abu susidurtu.
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> 0_o
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>
>>