Visiskai teisingai, lenkti draudziama, bet jei avarija ivyksta sankryzoje, visada kaltas del avarijos lieka lindes is salutinio kelio, nepriklausomai nuo to ar pagrindiniu keliu vaziuojantis vaziavo pagal taisykles ar ne (zinoma, jei ne, jis dar gali papildomai uz tai buti nubaustas, jei kvieciama policija, bet avarijos kaltininko tai nekeicia). 2 kartus yra pazistami analogiskose situacijose sudalyvave, rezultatas buvo butent toks... -- Caponi Mitsubishi Galant '99 2.5i V6-24 Avance Mitsubishi Space Star '01 1.8 GDI "Taiikii" <vardutis.pavardutis@gmail.com> wrote in message news:i1na0k$5kj$1@trimpas.omnitel.net... > > "Taiikii" <vardutis.pavardutis@gmail.com> wrote in message > news:i1n9to$5hn$1@trimpas.omnitel.net... >> Prisegu viena klausima. Kokie jusu manymu teisingi atsakymai? Man juos >> pateike (1 ir 3), taciau iskilo klausimas, ar as PRIVALAU duoti kelia >> taisykles pazeidzianciai transporto priemonei, jei ji vaziuoja pazeisdama >> KET'a? Man pateikia paaiskinimus elementarius: >> "XVIII-145.1 158. Nelygiareiksmiu keliu sankryzoje salutiniu keliu >> vaziuojantis vairuotojas privalo duoti kelia transporto priemonems, >> artejancioms prie sankryzos pagrindiniu keliu. >> 145. Lenkti draudziama: >> 145.1. salutiniame kelyje ir pagrindiniame kelyje, pazymetame kelio >> zenklais >> "Sankryza su salutiniu keliu", "Salutinis kelias is desines (kaires)" >> arba >> "Pagrindinis kelias", bei reguliuojamose ir lygiareiksmiu keliu >> sankryzose." >> >> Bet kazkodel galvoju, kad sitoje vietoje labiau tiktu punktas is KET'o: >> "Eismo dalyviu elgesys grindziamas savitarpio pagarba ir atsargumu.". >> Kokios nuomones? >> >> > > >