Tema: Re: Avarija: mocas vs taxi, kareiviu / verkiu emsi
Autorius: FX
Data: 2009-04-16 08:55:47
Gal del to kad pizdish per daug :)))

-- 
FX


"trenerio asistentas" <91@cz.cz> wrote in message 
news:gs6h73$j48$1@trimpas.omnitel.net...
> kazin ko man vel suskaudo ta vieta.............
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> "Yvl" <chiornyj @ bumer.lt> wrote in message 
> news:gs6h5j$j19$1@trimpas.omnitel.net...
>>o baigesi taip, kad as nekaltas.
>> o jei zinai ta sankryza. tai kaip ir klausimu nekyla.
>>
>> "Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message 
>> news:gs6h3c$it6$1@trimpas.omnitel.net...
>>> tai kaip baigėsi?
>>> iš šalutinio važiuodamas bet kokiu atveju turi praleisti,
>>> a kai šviesoforas, šalutinio nėra, važiuoji per savo šviesą (pirmi du 
>>> tai praleidinėja),
>>> tai lyg jam ir visi kiti turi duoti baigti manevrą. ?
>>>
>>> -- 
>>>
>>>
>>> "Yvl" <chiornyj @ bumer.lt> wrote in message 
>>> news:gs6gub$im8$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> ai pezat blet pievas ir tiek....
>>>> nupisa abalys su sanjongu nuo vaizdo net nespeji suprast kas buvo... o 
>>>> po to "liudininkas" parodymuose aiskina, kap "motociklas leke per 
>>>> istisine dviguba linija, apvaziuodamas prie sviesoforo stovincias 2 
>>>> eiles automobiliu" Ha!!! o kad ten 3 (!!!) juostos - kazkaip "pamirso" 
>>>> arba "nemate"..... tik isitisine dviguba mate... :)))
>>>>
>>>> "FX" <kanka@news.lt> wrote in message 
>>>> news:gs6gl6$i7n$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Ne, vazhiavo ant 50 ir su superduper axujenais stabdzhiais, mazha mase 
>>>>> ir
>>>>> nivjebenai axujenom stabdymo charakteristikom nesugebejo sustoti...
>>>>>
>>>>> -- 
>>>>> FX
>>>>>
>>>>>
>>>>> "trenerio asistentas" <91@cz.cz> wrote in message
>>>>> news:gs6g7o$hjp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> aisku motociklininkas leke ant 260 ir vienu ratu?
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "ZeT" <sss@ppp.lt> wrote in message
>>>>>> news:gs6g3j$het$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Binaro nebus tel sedes, bet vaizdas nekoks..
>>>>>>> motociklininka isveze greitoji
>>>>>>> pagal viska kaltas taxi
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>
>