Jeigu kuras - 1-2 kartos dujos, tai kuras paduodamas visada. O stabdzius apkraut kartais neblogai visai, nes pvz. man naudojantis istisai pavaromis, po 1 metu teko atiduot masina suportu pravalymui ir t.t. nes galima sakyt uzrudijo :) Nors kaip kas sako, kad stabdziai - japonu silpna vieta. "edgis" <edgis@edgis.lt> wrote in message news:ib66iv$ogp$1@trimpas.omnitel.net... > kiek pamenu laisva pavara kuras visvien yra paduodamas i cilindrus, o > stabdant pavara nepaduodamas(cut off rezimas) ir stabdziai maziau > apkraunami... > > > "aurys" <aurys@splius.lt> wrote in message > news:ib5v3e$j7g$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki. >> Po diskusijos su viena neseniai laikiusia praktikos egza ("B" kategorija) >> iskilo tokiu klausimeliu: >> 1. Vaziuojant aiksteleje atbulomis (na ten garazai, parkavimasis ir t.t.) >> galima ziuret ne per soninius veidrodzius? Senais "gerais" rusu laikais, >> kiek pamenu rekomendacijos budavo ziuret per tarpa tarp vairuotojo ir >> keleivio sedyniu..., o kaip kazin dabar? Leidziamas toks budas (gal dabar >> viena ranka sukint baranka nebegalima?) ar butinai reik tik veidrodziais >> soniniais naudotis? >> 2. Kaip su priartejimais prie sankryzu ar kitu objektu, prie kuriu matai >> kad garantuotai turesi stot? Tuscia pavara is anksto galima naudot ar >> ekonomija px, ir reik viska ant pavaros laikyt iki paskutinio judesiuko? >> >> Aciu uz komentarus. >> >