kai kas šiais laikais ir su karbiuratoriu varinė kuras paduodamas visada. Per egza visada stabdai pavaromis. "Fanas" <netikras@home.lt> parašė naujienų pranešime:ib6fj9$voo$1@trimpas.omnitel.net... > Jeigu kuras - 1-2 kartos dujos, tai kuras paduodamas visada. O stabdzius > apkraut kartais neblogai visai, nes pvz. man naudojantis istisai > pavaromis, po 1 metu teko atiduot masina suportu pravalymui ir t.t. nes > galima sakyt uzrudijo :) Nors kaip kas sako, kad stabdziai - japonu silpna > vieta. > "edgis" <edgis@edgis.lt> wrote in message > news:ib66iv$ogp$1@trimpas.omnitel.net... >> kiek pamenu laisva pavara kuras visvien yra paduodamas i cilindrus, o >> stabdant pavara nepaduodamas(cut off rezimas) ir stabdziai maziau >> apkraunami... >> >> >> "aurys" <aurys@splius.lt> wrote in message >> news:ib5v3e$j7g$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki. >>> Po diskusijos su viena neseniai laikiusia praktikos egza ("B" >>> kategorija) >>> iskilo tokiu klausimeliu: >>> 1. Vaziuojant aiksteleje atbulomis (na ten garazai, parkavimasis ir >>> t.t.) >>> galima ziuret ne per soninius veidrodzius? Senais "gerais" rusu laikais, >>> kiek pamenu rekomendacijos budavo ziuret per tarpa tarp vairuotojo ir >>> keleivio sedyniu..., o kaip kazin dabar? Leidziamas toks budas (gal >>> dabar >>> viena ranka sukint baranka nebegalima?) ar butinai reik tik veidrodziais >>> soniniais naudotis? >>> 2. Kaip su priartejimais prie sankryzu ar kitu objektu, prie kuriu matai >>> kad garantuotai turesi stot? Tuscia pavara is anksto galima naudot ar >>> ekonomija px, ir reik viska ant pavaros laikyt iki paskutinio judesiuko? >>> >>> Aciu uz komentarus. >>> >>