wow, na man jau su maskviaku B teko laikyt :) su GAz 53 C atskirai laikem... "Tomas M." <tamosiuko@gmail.com> wrote in message news:ib6up0$emj$1@trimpas.omnitel.net... > YEP su GAZ 53, vaziavau gavau teises B, C. > > > > Tomas M. > > "D. T." <donatuxxx@takas.lt> wrote in message > news:ib6ui4$egq$1@trimpas.omnitel.net... >> B su GAZ 53? >> >> "hedgehogus paiuricus" <ezimantas@gmail.com> parašė naujienų >> pranešime:ib6sdj$c99$1@trimpas.omnitel.net... >>> senais gerais laikais dauguma laikydavo B su GAZ 53 ar panasiu aparatu, >>> tai >>> ten ziuret per sedyniu tarpa apkabinus instruktoriu mazu maziausiai >>> nepatogu >>> buvo.. o ziurima budavo del to, kad dauguma lengvuju neturedavo >>> veidrodeliu >>> desinej pusej >>> >>> -- >>> eM >>> >>> >>> >>> | Po diskusijos su viena neseniai laikiusia praktikos egza ("B" >>> kategorija) >>> | iskilo tokiu klausimeliu: >>> | 1. Vaziuojant aiksteleje atbulomis (na ten garazai, parkavimasis ir >>> t.t.) >>> | galima ziuret ne per soninius veidrodzius? Senais "gerais" rusu >>> laikais, >>> | kiek pamenu rekomendacijos budavo ziuret per tarpa tarp vairuotojo ir >>> | keleivio sedyniu..., o kaip kazin dabar? Leidziamas toks budas (gal >>> dabar >>> | viena ranka sukint baranka nebegalima?) ar butinai reik tik >>> veidrodziais >>> | soniniais naudotis? >>> | 2. Kaip su priartejimais prie sankryzu ar kitu objektu, prie kuriu >>> matai >>> kad >>> | garantuotai turesi stot? Tuscia pavara is anksto galima naudot ar >>> ekonomija >>> | px, ir reik viska ant pavaros laikyt iki paskutinio judesiuko? >>> | >>> | Aciu uz komentarus. >>> | >>> | >>>