nu jo. Lanava irgi apsisaugo :) VNO "razumas" <gie.kap@gmail.com_trint> wrote in message news:il7edt$uml$1@trimpas.omnitel.net... > jei vezejas Linavai pateikia garanta tai sitas punktas nebetenka prasmes: > >> Lieka tik TIR garantijos - jei reikes moketi mokescius, o vezejas ju >> nesumoka - taad moka Linava. > > > > > -- > > > razumas > "VNO" <paklausk_adreso@manes.lt> wrote in message > news:il7dgt$t56$1@trimpas.omnitel.net... >> ten siaip daug ka pasakoti galima, bet jei trumpai, tai imone turi garanta >> (TIR knygos pavidalu), kuris garantuoja, kad muitines proceduras galima >> butu praeiti greiciau, o tai dazniausiai ir pigiau. >> Dazniausiai reikia pateikti ~300 K Lt garanta Linavai, kad tokia knygute >> tureti. >> >> kiek teko girdeti, tai dabar isorineje ES sienoje (pvz su RU) ji privalumu >> neduoda - daug kas turi TIR ir tenka stoveti eileje. >> Tad tos papratesnes muitines proceduros pliusu kaip ir nera. >> Lieka tik TIR garantijos - jei reikes moketi mokescius, o vezejas ju >> nesumoka - taad moka Linava. >> >> vel gi parduodant pervezimo paslaugas, vartotojas daznai vertina TIR >> turejima kaip pliusa. >> nors realiai pakanka ir CMR galiojancio :) >> >> tiek traukia mano , kaip paprasto userio, nesusijusio su transportu, >> zinios >> >> VNO >> >> >> "XaiXus" <xaixus@gmail.com> wrote in message >> news:il75vv$id6$1@trimpas.omnitel.net... >>> Gal kas norit papasakoti kokiais atvejais ji būtina, kada ne, kas daroma >>> su >>> ja ir panasiai...? :) >>> >>> >>> > >