TIR'as priklauso nuo to ar produktas yra vezamas per treciaja sali. Jei taip, tai jam galioja muitai ir vezant ES per tranzititines shalis. On Wed, 9 Mar 2011 12:42:48 +0200, "XaiXus" <xaixus@gmail.com> wrote: >N?ra, bet teko gird?ti, kad vistiek kiekvienoje ?alyje yra i?pl??iama TIR >lapas. Tai ir noriu su?inoti, ar taip yra ir dabar, ar n?ra.. > >"Nitro" <nitro_nereikia_@centras.lt> wrote in message >news:il7ktr$8oq$1@trimpas.omnitel.net... >>O ES viduje yra sienu ar muitiniu? >> >> >> "XaiXus" para?? naujienø news:il7iph$5pc$1@trimpas.omnitel.net... >> >> O tai TIR veikia kaip ir draudimas, ar tai nesusijæ? >> TIR reikalingas tik kertant sien? su Rusija ir Baltarusija, ar reikalingas >> ir Europos s?jungoje? >> >> "VNO" <paklausk_adreso@manes.lt> wrote in message >> news:il7dgt$t56$1@trimpas.omnitel.net... >>> ten siaip daug ka pasakoti galima, bet jei trumpai, tai imone turi >>> garanta (TIR knygos pavidalu), kuris garantuoja, kad muitines proceduras >>> galima butu praeiti greiciau, o tai dazniausiai ir pigiau. >>> Dazniausiai reikia pateikti ~300 K Lt garanta Linavai, kad tokia knygute >>> tureti. >>> >>> kiek teko girdeti, tai dabar isorineje ES sienoje (pvz su RU) ji >>> privalumu neduoda - daug kas turi TIR ir tenka stoveti eileje. >>> Tad tos papratesnes muitines proceduros pliusu kaip ir nera. >>> Lieka tik TIR garantijos - jei reikes moketi mokescius, o vezejas ju >>> nesumoka - taad moka Linava. >>> >>> vel gi parduodant pervezimo paslaugas, vartotojas daznai vertina TIR >>> turejima kaip pliusa. >>> nors realiai pakanka ir CMR galiojancio :) >>> >>> tiek traukia mano , kaip paprasto userio, nesusijusio su transportu, >>> zinios >>> >>> VNO >>> >>> >>> "XaiXus" <xaixus@gmail.com> wrote in message >>> news:il75vv$id6$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Gal kas norit papasakoti kokiais atvejais ji b?tina, kada ne, kas daroma >>>> su >>>> ja ir panasiai...? :) >>>> >>>> >>>> >> >