lapus isplesti is TIR gali imho tik muitininkas, o jo ES jau nera. VNO "XaiXus" <xaixus@gmail.com> wrote in message news:il7lj9$9nq$1@trimpas.omnitel.net... > Nėra, bet teko girdėti, kad vistiek kiekvienoje šalyje yra išplėšiama TIR > lapas. Tai ir noriu sužinoti, ar taip yra ir dabar, ar nėra.. > > "Nitro" <nitro_nereikia_@centras.lt> wrote in message > news:il7ktr$8oq$1@trimpas.omnitel.net... >>O ES viduje yra sienu ar muitiniu? >> >> >> "XaiXus" parašė naujienų news:il7iph$5pc$1@trimpas.omnitel.net... >> >> O tai TIR veikia kaip ir draudimas, ar tai nesusiję? >> TIR reikalingas tik kertant sieną su Rusija ir Baltarusija, ar reikalingas >> ir Europos sąjungoje? >> >> "VNO" <paklausk_adreso@manes.lt> wrote in message >> news:il7dgt$t56$1@trimpas.omnitel.net... >>> ten siaip daug ka pasakoti galima, bet jei trumpai, tai imone turi >>> garanta (TIR knygos pavidalu), kuris garantuoja, kad muitines proceduras >>> galima butu praeiti greiciau, o tai dazniausiai ir pigiau. >>> Dazniausiai reikia pateikti ~300 K Lt garanta Linavai, kad tokia knygute >>> tureti. >>> >>> kiek teko girdeti, tai dabar isorineje ES sienoje (pvz su RU) ji >>> privalumu neduoda - daug kas turi TIR ir tenka stoveti eileje. >>> Tad tos papratesnes muitines proceduros pliusu kaip ir nera. >>> Lieka tik TIR garantijos - jei reikes moketi mokescius, o vezejas ju >>> nesumoka - taad moka Linava. >>> >>> vel gi parduodant pervezimo paslaugas, vartotojas daznai vertina TIR >>> turejima kaip pliusa. >>> nors realiai pakanka ir CMR galiojancio :) >>> >>> tiek traukia mano , kaip paprasto userio, nesusijusio su transportu, >>> zinios >>> >>> VNO >>> >>> >>> "XaiXus" <xaixus@gmail.com> wrote in message >>> news:il75vv$id6$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Gal kas norit papasakoti kokiais atvejais ji būtina, kada ne, kas daroma >>>> su >>>> ja ir panasiai...? :) >>>> >>>> >>>> >> > >