o gal ir ne. tada su 1.5 variaku buvo jis "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message news:imn61g$jvv$1@trimpas.omnitel.net... > Ot ir ne, ot ir ne. > > > "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> parašė naujienų > news:imn5n0$jgf$1@trimpas.omnitel.net... >> tryliktukas buvo universalas. pasirodziau dabar toks senas kaip kewle :) >> >> >> >> "Yvl" <chiornyj @ bumer.lt> wrote in message >> news:imn1ba$fco$1@trimpas.omnitel.net... >>> kuo skiriasi 11 ir 01 tai as zinau. esme apie tryliktuka :) >>> >>> >>> "g..@home" <g.domarkas@gmail.com> wrote in message >>> news:imn0sv$evd$1@trimpas.omnitel.net... >>>> 1.1 nera variklio, yra 1.2, 1.3, 1.5 ir 1.6 >>>> >>>> 21011 turejo patiuninta(gumos per bamperio ilgi, nebeliko ilciu ant >>>> bamperio. ant galiniu stoikiu atsirado groteles, po priekinem grotelem >>>> atsirado ventiliacijos skyles, atbulinio lempa, kitos galines lempos, >>>> pasikeite panele(pas pirmuka pilkos spalvos, cia jau juodos >>>> ciferblatas), vairas, langu apiplovimas nuo rankeneles o ne rankines >>>> pompytes ir t.t.) 2101 kebula ir 1.3 varikli >>>> >>>> 21013 nesu tikras, bet gal ejo su 1.5 treciuko varikliu. >>>> >>>> On 2011.03.27 01:56, Yvl wrote: >>>>> Wiki raso: >>>>> a.. VAZ-2101 (1970-1973) - Pirminis variantas 1,2 l.; >>>>> b.. VAZ-21011 (1974-1976) - Taip vadinamasis «Vienuoliktukas», >>>>> variklis >>>>> 1,3 l., >>>>> c.. V?Z-21013 (1977-1984) - V?Z-21011, analogas su 1,2l. varikliu.; >>>>> >>>>> >>>>> ar tikrai taip? nebuvo kad 11 ir 01 skyresi tik isores ir vidaus >>>>> apdailos >>>>> detalemis, variklis buvo tas pats 1.1, o 21013 turejo 21011 kebula, >>>>> apdaila, >>>>> ir 2103 varikli su 1.3 kubatura? >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> >>