pralėkei kaip lenta virš Paryiaus :) -- '(oo)' "Jaegermeister" <jaegermeister@badenbaden.lt> wrote in message news:imn5n0$jgf$1@trimpas.omnitel.net... > tryliktukas buvo universalas. pasirodziau dabar toks senas kaip kewle :) > > > > "Yvl" <chiornyj @ bumer.lt> wrote in message > news:imn1ba$fco$1@trimpas.omnitel.net... >> kuo skiriasi 11 ir 01 tai as zinau. esme apie tryliktuka :) >> >> >> "g..@home" <g.domarkas@gmail.com> wrote in message >> news:imn0sv$evd$1@trimpas.omnitel.net... >>> 1.1 nera variklio, yra 1.2, 1.3, 1.5 ir 1.6 >>> >>> 21011 turejo patiuninta(gumos per bamperio ilgi, nebeliko ilciu ant >>> bamperio. ant galiniu stoikiu atsirado groteles, po priekinem grotelem >>> atsirado ventiliacijos skyles, atbulinio lempa, kitos galines lempos, >>> pasikeite panele(pas pirmuka pilkos spalvos, cia jau juodos ciferblatas), >>> vairas, langu apiplovimas nuo rankeneles o ne rankines pompytes ir t.t.) >>> 2101 kebula ir 1.3 varikli >>> >>> 21013 nesu tikras, bet gal ejo su 1.5 treciuko varikliu. >>> >>> On 2011.03.27 01:56, Yvl wrote: >>>> Wiki raso: >>>> a.. VAZ-2101 (1970-1973) - Pirminis variantas 1,2 l.; >>>> b.. VAZ-21011 (1974-1976) - Taip vadinamasis «Vienuoliktukas», >>>> variklis >>>> 1,3 l., >>>> c.. V?Z-21013 (1977-1984) - V?Z-21011, analogas su 1,2l. varikliu.; >>>> >>>> >>>> ar tikrai taip? nebuvo kad 11 ir 01 skyresi tik isores ir vidaus >>>> apdailos >>>> detalemis, variklis buvo tas pats 1.1, o 21013 turejo 21011 kebula, >>>> apdaila, >>>> ir 2103 varikli su 1.3 kubatura? >>>> >>>> >>> >> >> > >