Tema: Re: Pradejo naudoti rusiska saliarka?
Autorius: priest
Data: 2011-04-19 14:35:48
Saliarkos degalinė čia ne prie ko :

Praskridęs lėktuvas danguje palieka baltą juostą, kuri po kiek laiko 
blanksta, keičiasi ir tampa panaši į debesuotą takelį, kol galų gale 
visiškai išnyksta. Ši juosta dar vadinama inversijos pėdsaku ar 
kondensacijos ruožu.

Sudegus kurui, iš lėktuvo variklio pašalinami degimo produktai – dūmai, 
panašiai kaip ir iš automobilių ar motociklų. Dūmų sudėtyje, be žalingų 
chemikalų, yra ir vandens garų. Labai dideliame aukštyje, kur temperatūra 
žemesnė nei -38oC (o vanduo užšąla prie 0oC), vandens garai akimirksniu 
sušąla į mažyčius ledo kristalėlius. Saulės spinduliai, pasiekę tuos 
kristalėlius, lūžta ir išsisklaido, todėl mes danguje ir matome baltą 
juostą. Ir ji išnyksta tuomet, kai vanduo išgaruoja.



priest









"Velkam" <nesakysiu@mailo.lt> wrote in message 
news:iojrga$p3l$1@trimpas.omnitel.net...
> Nesuprantu, niekad tokiu pedsaku nepalikdavo lektuvai, kad laikytusi 
> danguje kelias valandas ar daugiau, ryte netycia uzmaciau ir visa diena 
> stebejau. Nuotrauka daryta donkratu per murzina langa tai nepykit, bet 
> puikiai matosi ka noriu pasakyti :) Horizonte matosi pedsakai, kurie ten 
> kabo nuo ryto...