Na ir per kiek tas vanduo turi isgaruoti? Ko tais nesitiki kad gali jis ten kabeti puse dienos svieciant saulei... "priest" <nebutina@rashinet.lt> wrote in message news:iojs2k$q0s$1@trimpas.omnitel.net... > Saliarkos degalinė čia ne prie ko : > > Praskridęs lėktuvas danguje palieka baltą juostą, kuri po kiek laiko > blanksta, keičiasi ir tampa panaši į debesuotą takelį, kol galų gale > visiškai išnyksta. Ši juosta dar vadinama inversijos pėdsaku ar > kondensacijos ruožu. > > Sudegus kurui, iš lėktuvo variklio pašalinami degimo produktai – dūmai, > panašiai kaip ir iš automobilių ar motociklų. Dūmų sudėtyje, be žalingų > chemikalų, yra ir vandens garų. Labai dideliame aukštyje, kur temperatūra > žemesnė nei -38oC (o vanduo užšąla prie 0oC), vandens garai akimirksniu > sušąla į mažyčius ledo kristalėlius. Saulės spinduliai, pasiekę tuos > kristalėlius, lūžta ir išsisklaido, todėl mes danguje ir matome baltą > juostą. Ir ji išnyksta tuomet, kai vanduo išgaruoja. > > > > priest > > > > > > > > > > "Velkam" <nesakysiu@mailo.lt> wrote in message > news:iojrga$p3l$1@trimpas.omnitel.net... >> Nesuprantu, niekad tokiu pedsaku nepalikdavo lektuvai, kad laikytusi >> danguje kelias valandas ar daugiau, ryte netycia uzmaciau ir visa diena >> stebejau. Nuotrauka daryta donkratu per murzina langa tai nepykit, bet >> puikiai matosi ka noriu pasakyti :) Horizonte matosi pedsakai, kurie ten >> kabo nuo ryto... > >