Tema: Re: Pradejo naudoti rusiska saliarka?
Autorius: Velkam
Data: 2011-04-19 15:30:05
Na ir per kiek tas vanduo turi isgaruoti? Ko tais nesitiki kad gali jis ten kabeti puse dienos svieciant saulei...
 
"priest" <nebutina@rashinet.lt> wrote in message news:iojs2k$q0s$1@trimpas.omnitel.net...
> Saliarkos degalinė čia ne prie ko :
> 
> Praskridęs lėktuvas danguje palieka baltą juostą, kuri po kiek laiko 
> blanksta, keičiasi ir tampa panaši į debesuotą takelį, kol galų gale 
> visiškai išnyksta. Ši juosta dar vadinama inversijos pėdsaku ar 
> kondensacijos ruožu.
> 
> Sudegus kurui, iš lėktuvo variklio pašalinami degimo produktai – dūmai, 
> panašiai kaip ir iš automobilių ar motociklų. Dūmų sudėtyje, be žalingų 
> chemikalų, yra ir vandens garų. Labai dideliame aukštyje, kur temperatūra 
> žemesnė nei -38oC (o vanduo užšąla prie 0oC), vandens garai akimirksniu 
> sušąla į mažyčius ledo kristalėlius. Saulės spinduliai, pasiekę tuos 
> kristalėlius, lūžta ir išsisklaido, todėl mes danguje ir matome baltą 
> juostą. Ir ji išnyksta tuomet, kai vanduo išgaruoja.
> 
> 
> 
> priest
> 
> 
> 
> 
> 
> 
> 
> 
> 
> "Velkam" <nesakysiu@mailo.lt> wrote in message 
> news:iojrga$p3l$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nesuprantu, niekad tokiu pedsaku nepalikdavo lektuvai, kad laikytusi 
>> danguje kelias valandas ar daugiau, ryte netycia uzmaciau ir visa diena 
>> stebejau. Nuotrauka daryta donkratu per murzina langa tai nepykit, bet 
>> puikiai matosi ka noriu pasakyti :) Horizonte matosi pedsakai, kurie ten 
>> kabo nuo ryto... 
> 
>