nu tai pagalvok, ~10-11km aukstyje, kokiam skraido didesni lektuvai, temperatura tarp -50 -60c + jei nera vejo tai dumam/garam issisklaidyti reik gerokai laiko 2011.04.19 15:30, Velkam rašė: > Na ir per kiek tas vanduo turi isgaruoti? Ko tais nesitiki kad gali jis ten kabeti puse dienos svieciant saulei... > > "priest"<nebutina@rashinet.lt> wrote in message news:iojs2k$q0s$1@trimpas.omnitel.net... >> Saliarkos degalinė čia ne prie ko : >> >> Praskridęs lėktuvas danguje palieka baltą juostą, kuri po kiek laiko >> blanksta, keičiasi ir tampa panaši į debesuotą takelį, kol galų gale >> visiškai išnyksta. Ši juosta dar vadinama inversijos pėdsaku ar >> kondensacijos ruožu. >> >> Sudegus kurui, iš lėktuvo variklio pašalinami degimo produktai – dūmai, >> panašiai kaip ir iš automobilių ar motociklų. Dūmų sudėtyje, be žalingų >> chemikalų, yra ir vandens garų. Labai dideliame aukštyje, kur temperatūra >> žemesnė nei -38oC (o vanduo užšąla prie 0oC), vandens garai akimirksniu >> sušąla į mažyčius ledo kristalėlius. Saulės spinduliai, pasiekę tuos >> kristalėlius, lūžta ir išsisklaido, todėl mes danguje ir matome baltą >> juostą. Ir ji išnyksta tuomet, kai vanduo išgaruoja. >> >> >> >> priest >> >> >> >> >> >> >> >> >> >> "Velkam"<nesakysiu@mailo.lt> wrote in message >> news:iojrga$p3l$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nesuprantu, niekad tokiu pedsaku nepalikdavo lektuvai, kad laikytusi >>> danguje kelias valandas ar daugiau, ryte netycia uzmaciau ir visa diena >>> stebejau. Nuotrauka daryta donkratu per murzina langa tai nepykit, bet >>> puikiai matosi ka noriu pasakyti :) Horizonte matosi pedsakai, kurie ten >>> kabo nuo ryto... >> >>