Pritariu visiskai.. Aisku nezinau kaip dabar, bet pries kokius gerus 10 metus turbut esu bandes keleta kartu, tai nezinau kodel bandziau kelis kartus, o ne pasimokiau is karto :).. Uzimas didesnis, disbalansas didelis.. Net tada man patare pirma pavazineti su nebalansuotom, o tada uzlekt issibalansuot, nes tipo iskart isbalansavus vel reikes balansuoti.. Man protektorius atsilupo, tada jau ir truko mano kantrybe.. Siaip nezinau kaip dabar, bet viena esminiu bedu, kad vaziuojant padanga kaista ir neatlaiko ar gal negerai visose vietose buna prilipe, nezinau...Beje pats padangos protektorius tada bent jau nebuvo gerai padarytas, manau ir dabar nebus.. Ta prasme ziemines padangos esminis privalumas, tai daug ipjovu ir visokiu bangeliu, o cia buvo,kad tos ipjovos, kurios buna smulkios neretai sulipe i viena.. Na nezinau kaip dabar, bet as jau i ta puse neziuriu.. Be to manau technologija ne tokia, kaip nauju padangu gamintoju gamykloje, o ir siaip manau ima senus protektorius (senu modeliu)... "audrius" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message news:j9bchq$eon$1@trimpas.omnitel.net... > vaziuojasi chujovai, protektorius turi shansu atsilupinet, disbalansas > irgi kaip pasiseks, savybes neprognozuojamos, cia sakyciau ekonominis > sprendimas po miesta maltis ir technikine praeidinet, o ir tai kiek > patirties pazystami turi su tokiom padangom, tai loterija, nors kai 100Lt > ratas... > > "Pauly" <pauly@pauly.com> wrote in message > news:j9bc9s$eep$1@trimpas.omnitel.net... >> Gal galite kas pakomentuoti apie restauruotas padangas ? >> >> Galvoju pirkti Profil ziemines dygliuotas, R15. Kaip su jom vaziuojasi >> tarkim 140km/h ? >> >> >> Pauly >>