jei nori, kad ant sniego/ledo kabintu, tai jos ir plaukios. Jei imi kietesnio misinio, tai plaukios maziau, bet ir sukibimas bus prastesnis. "Pauly" <pauly@pauly.com> wrote in message news:j9bgtp$jju$1@trimpas.omnitel.net... > Na autostrada ne taip daznai, bet tenka. Vilktis ant 100 ner kantrybes :) > > Siuo metu uzsidejes michelin X-Ice, 5-6mm likutis, nedygliuotos. 4 ziema joms bus, atrodo lyg minkstos ir geros padangos, bet > plaukioja ziema labai, nepatinka. > > > "Insane" <i@i.lt> wrote in message news:j9bej7$h4n$1@trimpas.omnitel.net... >> Galbut, nesiginciju.. Be to idomu kaip su padangu minkstumu.. Manau turi dazniausiai viena gumos misini.. Tarkim minksta.. Jei >> zmogus klause del savybiu ~140 km/h tai tiketina, kad jis daznai dros jas autostradoj, jei taip, tai jam per akis uztektu >> truputi kietesnes gumos padangu.. >> >> Bet kokiu atveju tai variantas tos restauruotos, tik tada manau turi ivertinti pasekmes.. Kartais verta iskart pirk truputi >> brangiau, bet kokybiskiau.. Gal tos maximines tokios pacios kokybes, kaip restauruotos :) >> >> "Andrej" <nera@nera.lt> wrote in message news:j9be88$gp2$1@trimpas.omnitel.net... >>> taip isheina, kad per 10 metu technologijos nejuda i prieki ? :) Jokie restauravimai neatstos naujos ir kokybiskos padangos, >>> taciau kaip biudzetinis variantas yra pakankamai ok, zymiai geriau, nei devetos, nors ir brand'ines. >>> >>> "Insane" <i@i.lt> wrote in message news:j9be16$ghc$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Pritariu visiskai.. Aisku nezinau kaip dabar, bet pries kokius gerus 10 metus turbut esu bandes keleta kartu, tai nezinau kodel >>>> bandziau kelis kartus, o ne pasimokiau is karto :).. Uzimas didesnis, disbalansas didelis.. Net tada man patare pirma >>>> pavazineti su nebalansuotom, o tada uzlekt issibalansuot, nes tipo iskart isbalansavus vel reikes balansuoti.. Man protektorius >>>> atsilupo, tada jau ir truko mano kantrybe.. Siaip nezinau kaip dabar, bet viena esminiu bedu, kad vaziuojant padanga kaista ir >>>> neatlaiko ar gal negerai visose vietose buna prilipe, nezinau...Beje pats padangos protektorius tada bent jau nebuvo gerai >>>> padarytas, manau ir dabar nebus.. Ta prasme ziemines padangos esminis privalumas, tai daug ipjovu ir visokiu bangeliu, o cia >>>> buvo,kad tos ipjovos, kurios buna smulkios neretai sulipe i viena.. Na nezinau kaip dabar, bet as jau i ta puse neziuriu.. Be >>>> to manau technologija ne tokia, kaip nauju padangu gamintoju gamykloje, o ir siaip manau ima senus protektorius (senu >>>> modeliu)... >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> "audrius" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message news:j9bchq$eon$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> vaziuojasi chujovai, protektorius turi shansu atsilupinet, disbalansas irgi kaip pasiseks, savybes neprognozuojamos, cia >>>>> sakyciau ekonominis sprendimas po miesta maltis ir technikine praeidinet, o ir tai kiek patirties pazystami turi su tokiom >>>>> padangom, tai loterija, nors kai 100Lt ratas... >>>>> >>>>> "Pauly" <pauly@pauly.com> wrote in message news:j9bc9s$eep$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Gal galite kas pakomentuoti apie restauruotas padangas ? >>>>>> >>>>>> Galvoju pirkti Profil ziemines dygliuotas, R15. Kaip su jom vaziuojasi >>>>>> tarkim 140km/h ? >>>>>> >>>>>> >>>>>> Pauly >>>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> >