Daug kas pas mus naudoja tas restauruotas padangas ir niekas nesiskundzia. Galbut anksciau kai buvo tik pats protektorius restauruojamas, gal tada visokie atlipimai ir pan budavo o dabar kai jie nauja technologija pradejo naudoti ir restauruoja visa padanga ir sonus ta prasme tai kokybe dar padideja. Aisku jos dyla greiciau, bet palyginus kad Nokian Hakkapeliitta 5 viena padanga kainuoja daugiau negu restauruotos keturios tai tikrai neblogas variantas. "Andrej" <nera@nera.lt> wrote in message news:j9beof$ha7$1@trimpas.omnitel.net... > nereikia nieko itikenet ar eit uz viena ar kita varianta, kiekvienas > renkasi, kas jam geriau. Bet kad restauruotos nera toks blogis, koks > kartais piesiamas - faktas. > > > "cooleris" <Dar@takas.lt> wrote in message > news:j9beh6$h2j$1@trimpas.omnitel.net... >> Man tik idomu >> Padangas gamija jau kokiu pasikuklinkim 100metu >> Ir kiek gi pasikeite protektoriaus modelis >> Nu kiek jis pasidare gertesnis po paskutinius metus >> Nu kaip ejo tas pats protektorius kiek prisimenu pries 30 metu >> Taip ir dabar tas pats >> >> Klausimas kas geriau >> Naujos kinietiskos pigiai >> naudotos europietiskos >> ar su nauju protektorium uzklijuotu >> Visi trys variantai atsiras ir pries ir uz >> >> Jei turi babkiu jamk pirma >> Jei piesi zvagzdes jamk antra >> A jei nori eksperimentu jamk trecia >> >> >> >> "Insane" <i@i.lt> wrote in message >> news:j9be16$ghc$1@trimpas.omnitel.net... >>> Pritariu visiskai.. Aisku nezinau kaip dabar, bet pries kokius gerus 10 >>> metus turbut esu bandes keleta kartu, tai nezinau kodel bandziau kelis >>> kartus, o ne pasimokiau is karto :).. Uzimas didesnis, disbalansas >>> didelis.. Net tada man patare pirma pavazineti su nebalansuotom, o tada >>> uzlekt issibalansuot, nes tipo iskart isbalansavus vel reikes >>> balansuoti.. Man protektorius atsilupo, tada jau ir truko mano >>> kantrybe.. Siaip nezinau kaip dabar, bet viena esminiu bedu, kad >>> vaziuojant padanga kaista ir neatlaiko ar gal negerai visose vietose >>> buna prilipe, nezinau...Beje pats padangos protektorius tada bent jau >>> nebuvo gerai padarytas, manau ir dabar nebus.. Ta prasme ziemines >>> padangos esminis privalumas, tai daug ipjovu ir visokiu bangeliu, o cia >>> buvo,kad tos ipjovos, kurios buna smulkios neretai sulipe i viena.. Na >>> nezinau kaip dabar, bet as jau i ta puse neziuriu.. Be to manau >>> technologija ne tokia, kaip nauju padangu gamintoju gamykloje, o ir >>> siaip manau ima senus protektorius (senu modeliu)... >>> >>> >>> >>> >>> >>> "audrius" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message >>> news:j9bchq$eon$1@trimpas.omnitel.net... >>>> vaziuojasi chujovai, protektorius turi shansu atsilupinet, disbalansas >>>> irgi kaip pasiseks, savybes neprognozuojamos, cia sakyciau ekonominis >>>> sprendimas po miesta maltis ir technikine praeidinet, o ir tai kiek >>>> patirties pazystami turi su tokiom padangom, tai loterija, nors kai >>>> 100Lt ratas... >>>> >>>> "Pauly" <pauly@pauly.com> wrote in message >>>> news:j9bc9s$eep$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Gal galite kas pakomentuoti apie restauruotas padangas ? >>>>> >>>>> Galvoju pirkti Profil ziemines dygliuotas, R15. Kaip su jom vaziuojasi >>>>> tarkim 140km/h ? >>>>> >>>>> >>>>> Pauly >>>>> >>> >>> >> > >