Tema: Re: Restauruotos padangos +/-
Autorius: KibirVibir
Data: 2011-11-08 23:01:35
Daug kas pas mus naudoja tas restauruotas padangas ir niekas nesiskundzia. 
Galbut anksciau kai buvo tik pats protektorius restauruojamas, gal tada 
visokie atlipimai ir pan budavo o dabar kai jie nauja technologija pradejo 
naudoti ir restauruoja visa padanga ir sonus ta prasme tai kokybe dar 
padideja. Aisku jos dyla greiciau, bet palyginus kad Nokian Hakkapeliitta 5 
viena padanga kainuoja daugiau negu restauruotos keturios tai tikrai 
neblogas variantas.
"Andrej" <nera@nera.lt> wrote in message 
news:j9beof$ha7$1@trimpas.omnitel.net...
>    nereikia nieko itikenet ar eit uz viena ar kita varianta, kiekvienas 
> renkasi, kas jam geriau. Bet kad restauruotos nera toks blogis, koks 
> kartais piesiamas - faktas.
>
>
> "cooleris" <Dar@takas.lt> wrote in message 
> news:j9beh6$h2j$1@trimpas.omnitel.net...
>> Man tik idomu
>> Padangas gamija jau kokiu pasikuklinkim 100metu
>> Ir kiek gi pasikeite protektoriaus modelis
>> Nu kiek jis pasidare gertesnis po paskutinius metus
>> Nu kaip ejo tas pats protektorius kiek prisimenu pries 30 metu
>> Taip ir dabar tas pats
>>
>> Klausimas kas geriau
>> Naujos kinietiskos pigiai
>> naudotos europietiskos
>> ar su nauju protektorium uzklijuotu
>> Visi trys variantai atsiras ir pries ir uz
>>
>> Jei turi babkiu jamk pirma
>> Jei piesi zvagzdes jamk antra
>> A jei nori eksperimentu jamk trecia
>>
>>
>>
>> "Insane" <i@i.lt> wrote in message 
>> news:j9be16$ghc$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Pritariu visiskai.. Aisku nezinau kaip dabar, bet pries kokius gerus 10 
>>> metus turbut esu bandes keleta kartu, tai nezinau kodel bandziau kelis 
>>> kartus, o ne pasimokiau is karto :).. Uzimas didesnis, disbalansas 
>>> didelis.. Net tada man patare pirma pavazineti su nebalansuotom, o tada 
>>> uzlekt issibalansuot, nes tipo iskart isbalansavus vel reikes 
>>> balansuoti.. Man protektorius atsilupo, tada jau ir truko mano 
>>> kantrybe.. Siaip nezinau kaip dabar, bet viena esminiu bedu, kad 
>>> vaziuojant padanga kaista ir neatlaiko ar gal negerai visose vietose 
>>> buna prilipe, nezinau...Beje pats padangos protektorius tada bent jau 
>>> nebuvo gerai padarytas, manau ir dabar nebus.. Ta prasme ziemines 
>>> padangos esminis privalumas, tai daug ipjovu ir visokiu bangeliu, o cia 
>>> buvo,kad tos ipjovos, kurios buna smulkios neretai sulipe i viena.. Na 
>>> nezinau kaip dabar, bet as jau i ta puse neziuriu.. Be to manau 
>>> technologija ne tokia, kaip nauju padangu gamintoju gamykloje, o ir 
>>> siaip manau ima senus protektorius (senu modeliu)...
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> "audrius" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message 
>>> news:j9bchq$eon$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> vaziuojasi chujovai, protektorius turi shansu atsilupinet, disbalansas 
>>>> irgi kaip pasiseks, savybes neprognozuojamos, cia sakyciau ekonominis 
>>>> sprendimas po miesta maltis ir technikine praeidinet, o ir tai kiek 
>>>> patirties pazystami turi su tokiom padangom, tai loterija, nors kai 
>>>> 100Lt ratas...
>>>>
>>>> "Pauly" <pauly@pauly.com> wrote in message 
>>>> news:j9bc9s$eep$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Gal galite kas pakomentuoti apie restauruotas padangas ?
>>>>>
>>>>> Galvoju pirkti Profil ziemines dygliuotas, R15. Kaip su jom vaziuojasi
>>>>> tarkim 140km/h ?
>>>>>
>>>>>
>>>>> Pauly
>>>>>
>>>
>>>
>>
>
>