2012.03.07 07:34, Signalizacija rašė: > a) Ismetamuju duju drumstumas matuojamas, kai > varikliui leidziama laisvai greiteti (be apkrovos nuo > tusciosios eigos minimaliu sukiu iki variklio ribo- > jamu sukiu), pavaru perjungimo svirti nustacius i > neutralia padeti ir nuspaudus sankaba. > > 1. Variklis ir turbokompresorius (jei yra) pries kiek- > viena laisvojo greitejimo cikla turi veikti tusciaja > eiga. Dideles galios dyzeliniu varikliu atveju tai > reiskia ne maziau kaip 10 sekundziu pauze po > akceleratoriaus pedalo atleidimo > > ne visi TA skaityt matomai moka Tu tikrai jautiesi mokąs skaityti? 10 sekundžių reikia NElaikyti kojos ant pedalo. Aš, tiesą pasakius, nesuprantu kas tai yra 4-ame punkte minimi „prapūtimo ciklai“. Iki tol kalbama juk tik apie „greitėjimo ciklus“. Štai, pasiskaitykite nešveplai: c) Tikrinimo tvarka: 1. Variklis ir turbokompresorius (jei yra) prieš kiekvieną laisvojo greitėjimo ciklą turi veikti tuščiąja eiga. Didelės galios dyzelinių variklių atveju tai reiškia ne mažiau kaip 10 sekundžių pauzę po akceleratoriaus pedalo atleidimo. 2. Kiekvienas laisvojo greitėjimo ciklas turi būti pradedamas greitai ir nuosekliai (greičiau kaip per vieną sekundę), bet ne per staigiai, paspaudžiant akceleratoriaus pedalą iki galo, kad įpurškimo siurblys veiktų didžiausiu pajėgumu. 3. Per kiekvieną laisvojo greitėjimo ciklą, prieš atleidžiant akceleratoriaus pedalą, variklis turi pasiekti ribinį sukimosi dažnį, o transporto priemonės su automatine transmisija – gamintojo nurodytą sukimosi dažnį arba, jei tokios informacijos nėra, du trečdalius ribinio sukimosi dažnio. Tai galima patikrinti, pvz., stebint variklio sukimosi dažnį arba paliekant pakankamai laiko nuo pirmojo akceleratoriaus pedalo paspaudimo iki atleidimo; I priedo 1 ir 2 kategorijų transporto priemonėms šis laikas turi būti ne trumpesnis kaip 2 sekundės. 4. Transporto priemonės pripažįstamos netinkamomis tik jei ne mažiau kaip trijų laisvojo greitėjimo ciklų verčių aritmetinis vidurkis viršija ribinę vertę. Vidurkį galima skaičiuoti nepaisant matavimo rezultatų, kurie gerokai skiriasi nuo vidurkio, arba bet kokiu kitu statistinio skaičiavimo būdu, kuriuo atsižvelgiama į matavimo rezultatų sklaidą. Valstybės narės gali apriboti tikrinimo ciklų skaičių. 5. Kad būtų išvengta nereikalingų tikrinimų, valstybės narės gali pripažinti netinkamomis tas transporto priemones, kurių išmatuotos vertės gerokai viršija ribines vertes po mažiau kaip trijų laisvojo greitėjimo ciklų arba po prapūtimo ciklų. Be to, kad būtų išvengta nereikalingų tikrinimų, valstybės narės gali pripažinti tinkamomis tas transporto priemones, kurių išmatuotos vertės yra gerokai mažesnės už ribines vertes po mažiau kaip trijų laisvojo greitėjimo ciklų arba po prapūtimo ciklų.