Tema: Re: sklinda gandai kad Kaune bandant pereiti TA buvo ulenkti 5 varikliai
Autorius: Signalizacija
Data: 2012-03-07 09:03:58
Tai, kad tu nelabai ka supranti nieko nestebina.
Ten esme, kad kiekviena karta pries gazuojant iki ribotuvo, reikai palaukt 
10s o ne uzmynus gaza laikyt pedala 10s

"KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message 
news:jj70e3$64p$1@trimpas.omnitel.net...
> 2012.03.07 07:34, Signalizacija rašė:
>> a) Ismetamuju duju drumstumas matuojamas, kai
>> varikliui leidziama laisvai greiteti (be apkrovos nuo
>> tusciosios eigos minimaliu  sukiu iki variklio ribo-
>> jamu  sukiu), pavaru perjungimo svirti nustacius  i
>> neutralia padeti ir nuspaudus sankaba.
>>
>> 1. Variklis ir turbokompresorius (jei yra) pries kiek-
>> viena laisvojo greitejimo cikla turi veikti tusciaja
>> eiga. Dideles galios dyzeliniu varikliu atveju tai
>> reiskia ne maziau kaip 10 sekundziu pauze po
>> akceleratoriaus pedalo atleidimo
>>
>> ne visi TA skaityt matomai moka
>
> Tu tikrai jautiesi mokąs skaityti? 10 sekundžių reikia NElaikyti kojos ant 
> pedalo. Aš, tiesą pasakius, nesuprantu kas tai yra 4-ame punkte minimi 
> „prapūtimo ciklai“. Iki tol kalbama juk tik apie „greitėjimo ciklus“.
>
> Štai, pasiskaitykite nešveplai:
>
> c) Tikrinimo tvarka:
> 1. Variklis ir turbokompresorius (jei yra) prieš kiekvieną laisvojo 
> greitėjimo ciklą turi veikti tuščiąja eiga. Didelės galios dyzelinių 
> variklių atveju tai reiškia ne mažiau kaip 10 sekundžių pauzę po 
> akceleratoriaus pedalo atleidimo.
> 2. Kiekvienas laisvojo greitėjimo ciklas turi būti pradedamas greitai ir 
> nuosekliai (greičiau kaip per vieną sekundę), bet ne per staigiai, 
> paspaudžiant akceleratoriaus pedalą iki galo, kad įpurškimo siurblys 
> veiktų didžiausiu pajėgumu.
> 3. Per kiekvieną laisvojo greitėjimo ciklą, prieš atleidžiant 
> akceleratoriaus pedalą, variklis turi pasiekti ribinį sukimosi dažnį, o 
> transporto priemonės su automatine transmisija – gamintojo nurodytą 
> sukimosi dažnį arba, jei tokios informacijos nėra, du trečdalius ribinio 
> sukimosi dažnio. Tai galima patikrinti, pvz., stebint variklio sukimosi 
> dažnį arba paliekant pakankamai laiko nuo pirmojo akceleratoriaus pedalo 
> paspaudimo iki atleidimo; I priedo 1 ir 2 kategorijų transporto priemonėms 
> šis laikas turi būti ne trumpesnis kaip 2 sekundės.
> 4. Transporto priemonės pripažįstamos netinkamomis tik jei ne mažiau kaip 
> trijų laisvojo greitėjimo ciklų verčių aritmetinis vidurkis viršija ribinę 
> vertę. Vidurkį galima skaičiuoti nepaisant matavimo rezultatų, kurie 
> gerokai skiriasi nuo vidurkio, arba bet kokiu kitu statistinio skaičiavimo 
> būdu, kuriuo atsižvelgiama į matavimo rezultatų sklaidą. Valstybės narės 
> gali apriboti tikrinimo ciklų skaičių.
> 5. Kad būtų išvengta nereikalingų tikrinimų, valstybės narės gali 
> pripažinti netinkamomis tas transporto priemones, kurių išmatuotos vertės 
> gerokai viršija ribines vertes po mažiau kaip trijų laisvojo greitėjimo 
> ciklų arba po prapūtimo ciklų. Be to, kad būtų išvengta nereikalingų 
> tikrinimų, valstybės narės gali pripažinti tinkamomis tas transporto 
> priemones, kurių išmatuotos vertės yra gerokai mažesnės už ribines vertes 
> po mažiau kaip trijų laisvojo greitėjimo ciklų arba po prapūtimo ciklų.