Tai, kad tu nelabai ka supranti nieko nestebina. Ten esme, kad kiekviena karta pries gazuojant iki ribotuvo, reikai palaukt 10s o ne uzmynus gaza laikyt pedala 10s "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:jj70e3$64p$1@trimpas.omnitel.net... > 2012.03.07 07:34, Signalizacija rašė: >> a) Ismetamuju duju drumstumas matuojamas, kai >> varikliui leidziama laisvai greiteti (be apkrovos nuo >> tusciosios eigos minimaliu sukiu iki variklio ribo- >> jamu sukiu), pavaru perjungimo svirti nustacius i >> neutralia padeti ir nuspaudus sankaba. >> >> 1. Variklis ir turbokompresorius (jei yra) pries kiek- >> viena laisvojo greitejimo cikla turi veikti tusciaja >> eiga. Dideles galios dyzeliniu varikliu atveju tai >> reiskia ne maziau kaip 10 sekundziu pauze po >> akceleratoriaus pedalo atleidimo >> >> ne visi TA skaityt matomai moka > > Tu tikrai jautiesi mokąs skaityti? 10 sekundžių reikia NElaikyti kojos ant > pedalo. Aš, tiesą pasakius, nesuprantu kas tai yra 4-ame punkte minimi > „prapūtimo ciklai“. Iki tol kalbama juk tik apie „greitėjimo ciklus“. > > Štai, pasiskaitykite nešveplai: > > c) Tikrinimo tvarka: > 1. Variklis ir turbokompresorius (jei yra) prieš kiekvieną laisvojo > greitėjimo ciklą turi veikti tuščiąja eiga. Didelės galios dyzelinių > variklių atveju tai reiškia ne mažiau kaip 10 sekundžių pauzę po > akceleratoriaus pedalo atleidimo. > 2. Kiekvienas laisvojo greitėjimo ciklas turi būti pradedamas greitai ir > nuosekliai (greičiau kaip per vieną sekundę), bet ne per staigiai, > paspaudžiant akceleratoriaus pedalą iki galo, kad įpurškimo siurblys > veiktų didžiausiu pajėgumu. > 3. Per kiekvieną laisvojo greitėjimo ciklą, prieš atleidžiant > akceleratoriaus pedalą, variklis turi pasiekti ribinį sukimosi dažnį, o > transporto priemonės su automatine transmisija – gamintojo nurodytą > sukimosi dažnį arba, jei tokios informacijos nėra, du trečdalius ribinio > sukimosi dažnio. Tai galima patikrinti, pvz., stebint variklio sukimosi > dažnį arba paliekant pakankamai laiko nuo pirmojo akceleratoriaus pedalo > paspaudimo iki atleidimo; I priedo 1 ir 2 kategorijų transporto priemonėms > šis laikas turi būti ne trumpesnis kaip 2 sekundės. > 4. Transporto priemonės pripažįstamos netinkamomis tik jei ne mažiau kaip > trijų laisvojo greitėjimo ciklų verčių aritmetinis vidurkis viršija ribinę > vertę. Vidurkį galima skaičiuoti nepaisant matavimo rezultatų, kurie > gerokai skiriasi nuo vidurkio, arba bet kokiu kitu statistinio skaičiavimo > būdu, kuriuo atsižvelgiama į matavimo rezultatų sklaidą. Valstybės narės > gali apriboti tikrinimo ciklų skaičių. > 5. Kad būtų išvengta nereikalingų tikrinimų, valstybės narės gali > pripažinti netinkamomis tas transporto priemones, kurių išmatuotos vertės > gerokai viršija ribines vertes po mažiau kaip trijų laisvojo greitėjimo > ciklų arba po prapūtimo ciklų. Be to, kad būtų išvengta nereikalingų > tikrinimų, valstybės narės gali pripažinti tinkamomis tas transporto > priemones, kurių išmatuotos vertės yra gerokai mažesnės už ribines vertes > po mažiau kaip trijų laisvojo greitėjimo ciklų arba po prapūtimo ciklų.