O temos autorius kalba kad 10sec uzmynus gaza laikyti. Tai ar tu durnas ar kaip? "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:jj718u$760$1@trimpas.omnitel.net... > Tai, kad tu nelabai ka supranti nieko nestebina. > Ten esme, kad kiekviena karta pries gazuojant iki ribotuvo, reikai palaukt > 10s o ne uzmynus gaza laikyt pedala 10s > > "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message > news:jj70e3$64p$1@trimpas.omnitel.net... >> 2012.03.07 07:34, Signalizacija rašė: >>> a) Ismetamuju duju drumstumas matuojamas, kai >>> varikliui leidziama laisvai greiteti (be apkrovos nuo >>> tusciosios eigos minimaliu sukiu iki variklio ribo- >>> jamu sukiu), pavaru perjungimo svirti nustacius i >>> neutralia padeti ir nuspaudus sankaba. >>> >>> 1. Variklis ir turbokompresorius (jei yra) pries kiek- >>> viena laisvojo greitejimo cikla turi veikti tusciaja >>> eiga. Dideles galios dyzeliniu varikliu atveju tai >>> reiskia ne maziau kaip 10 sekundziu pauze po >>> akceleratoriaus pedalo atleidimo >>> >>> ne visi TA skaityt matomai moka >> >> Tu tikrai jautiesi mokąs skaityti? 10 sekundžių reikia NElaikyti kojos >> ant pedalo. Aš, tiesą pasakius, nesuprantu kas tai yra 4-ame punkte >> minimi „prapūtimo ciklai“. Iki tol kalbama juk tik apie „greitėjimo >> ciklus“. >> >> Štai, pasiskaitykite nešveplai: >> >> c) Tikrinimo tvarka: >> 1. Variklis ir turbokompresorius (jei yra) prieš kiekvieną laisvojo >> greitėjimo ciklą turi veikti tuščiąja eiga. Didelės galios dyzelinių >> variklių atveju tai reiškia ne mažiau kaip 10 sekundžių pauzę po >> akceleratoriaus pedalo atleidimo. >> 2. Kiekvienas laisvojo greitėjimo ciklas turi būti pradedamas greitai ir >> nuosekliai (greičiau kaip per vieną sekundę), bet ne per staigiai, >> paspaudžiant akceleratoriaus pedalą iki galo, kad įpurškimo siurblys >> veiktų didžiausiu pajėgumu. >> 3. Per kiekvieną laisvojo greitėjimo ciklą, prieš atleidžiant >> akceleratoriaus pedalą, variklis turi pasiekti ribinį sukimosi dažnį, o >> transporto priemonės su automatine transmisija – gamintojo nurodytą >> sukimosi dažnį arba, jei tokios informacijos nėra, du trečdalius ribinio >> sukimosi dažnio. Tai galima patikrinti, pvz., stebint variklio sukimosi >> dažnį arba paliekant pakankamai laiko nuo pirmojo akceleratoriaus pedalo >> paspaudimo iki atleidimo; I priedo 1 ir 2 kategorijų transporto >> priemonėms šis laikas turi būti ne trumpesnis kaip 2 sekundės. >> 4. Transporto priemonės pripažįstamos netinkamomis tik jei ne mažiau kaip >> trijų laisvojo greitėjimo ciklų verčių aritmetinis vidurkis viršija >> ribinę vertę. Vidurkį galima skaičiuoti nepaisant matavimo rezultatų, >> kurie gerokai skiriasi nuo vidurkio, arba bet kokiu kitu statistinio >> skaičiavimo būdu, kuriuo atsižvelgiama į matavimo rezultatų sklaidą. >> Valstybės narės gali apriboti tikrinimo ciklų skaičių. >> 5. Kad būtų išvengta nereikalingų tikrinimų, valstybės narės gali >> pripažinti netinkamomis tas transporto priemones, kurių išmatuotos vertės >> gerokai viršija ribines vertes po mažiau kaip trijų laisvojo greitėjimo >> ciklų arba po prapūtimo ciklų. Be to, kad būtų išvengta nereikalingų >> tikrinimų, valstybės narės gali pripažinti tinkamomis tas transporto >> priemones, kurių išmatuotos vertės yra gerokai mažesnės už ribines vertes >> po mažiau kaip trijų laisvojo greitėjimo ciklų arba po prapūtimo ciklų. > >