Tema: Re: sklinda gandai kad Kaune bandant pereiti TA buvo ulenkti 5 varikliai
Autorius: YZF
Data: 2012-03-07 20:34:53
O temos autorius kalba kad 10sec uzmynus gaza laikyti. Tai ar tu durnas ar 
kaip?

"Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
news:jj718u$760$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai, kad tu nelabai ka supranti nieko nestebina.
> Ten esme, kad kiekviena karta pries gazuojant iki ribotuvo, reikai palaukt 
> 10s o ne uzmynus gaza laikyt pedala 10s
>
> "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message 
> news:jj70e3$64p$1@trimpas.omnitel.net...
>> 2012.03.07 07:34, Signalizacija rašė:
>>> a) Ismetamuju duju drumstumas matuojamas, kai
>>> varikliui leidziama laisvai greiteti (be apkrovos nuo
>>> tusciosios eigos minimaliu  sukiu iki variklio ribo-
>>> jamu  sukiu), pavaru perjungimo svirti nustacius  i
>>> neutralia padeti ir nuspaudus sankaba.
>>>
>>> 1. Variklis ir turbokompresorius (jei yra) pries kiek-
>>> viena laisvojo greitejimo cikla turi veikti tusciaja
>>> eiga. Dideles galios dyzeliniu varikliu atveju tai
>>> reiskia ne maziau kaip 10 sekundziu pauze po
>>> akceleratoriaus pedalo atleidimo
>>>
>>> ne visi TA skaityt matomai moka
>>
>> Tu tikrai jautiesi mokąs skaityti? 10 sekundžių reikia NElaikyti kojos 
>> ant pedalo. Aš, tiesą pasakius, nesuprantu kas tai yra 4-ame punkte 
>> minimi „prapūtimo ciklai“. Iki tol kalbama juk tik apie „greitėjimo 
>> ciklus“.
>>
>> Štai, pasiskaitykite nešveplai:
>>
>> c) Tikrinimo tvarka:
>> 1. Variklis ir turbokompresorius (jei yra) prieš kiekvieną laisvojo 
>> greitėjimo ciklą turi veikti tuščiąja eiga. Didelės galios dyzelinių 
>> variklių atveju tai reiškia ne mažiau kaip 10 sekundžių pauzę po 
>> akceleratoriaus pedalo atleidimo.
>> 2. Kiekvienas laisvojo greitėjimo ciklas turi būti pradedamas greitai ir 
>> nuosekliai (greičiau kaip per vieną sekundę), bet ne per staigiai, 
>> paspaudžiant akceleratoriaus pedalą iki galo, kad įpurškimo siurblys 
>> veiktų didžiausiu pajėgumu.
>> 3. Per kiekvieną laisvojo greitėjimo ciklą, prieš atleidžiant 
>> akceleratoriaus pedalą, variklis turi pasiekti ribinį sukimosi dažnį, o 
>> transporto priemonės su automatine transmisija – gamintojo nurodytą 
>> sukimosi dažnį arba, jei tokios informacijos nėra, du trečdalius ribinio 
>> sukimosi dažnio. Tai galima patikrinti, pvz., stebint variklio sukimosi 
>> dažnį arba paliekant pakankamai laiko nuo pirmojo akceleratoriaus pedalo 
>> paspaudimo iki atleidimo; I priedo 1 ir 2 kategorijų transporto 
>> priemonėms šis laikas turi būti ne trumpesnis kaip 2 sekundės.
>> 4. Transporto priemonės pripažįstamos netinkamomis tik jei ne mažiau kaip 
>> trijų laisvojo greitėjimo ciklų verčių aritmetinis vidurkis viršija 
>> ribinę vertę. Vidurkį galima skaičiuoti nepaisant matavimo rezultatų, 
>> kurie gerokai skiriasi nuo vidurkio, arba bet kokiu kitu statistinio 
>> skaičiavimo būdu, kuriuo atsižvelgiama į matavimo rezultatų sklaidą. 
>> Valstybės narės gali apriboti tikrinimo ciklų skaičių.
>> 5. Kad būtų išvengta nereikalingų tikrinimų, valstybės narės gali 
>> pripažinti netinkamomis tas transporto priemones, kurių išmatuotos vertės 
>> gerokai viršija ribines vertes po mažiau kaip trijų laisvojo greitėjimo 
>> ciklų arba po prapūtimo ciklų. Be to, kad būtų išvengta nereikalingų 
>> tikrinimų, valstybės narės gali pripažinti tinkamomis tas transporto 
>> priemones, kurių išmatuotos vertės yra gerokai mažesnės už ribines vertes 
>> po mažiau kaip trijų laisvojo greitėjimo ciklų arba po prapūtimo ciklų.
>
>