nu su susaliusiu galu galima palyginti. tai nei tolko is salto ir mazo, nei dziaugsmo. siaip sitokie klausimai vis dazniau islenda, tai speju vairuotuju vis mazeja, lieka tik vartotojai. jei i klausima: kol variklis saltas, tepalas taip pat. tepimo savybes geresnes prie darbines temperaturos. metalai sylant pleciasi ir pasiekia geriausias savybes jau susile. tam kad siuolaikiniai dundukai nesmaugtu motoro dar nesant darbines temperaturos, yra programiskai ribojamos apsukos, bei kuro misinys riebinamas. p.s. dazniausiai kazkodel bemevistams sitie klausimai aktualus. ar teisingai isdesciau pakomentuos gudresni, bet tai betkuriuo atveju orientuota i dundukus. Kurmis "0.5B" <nenene@ne.com> parašė naujienų news:m35ubd$itn$1@trimpas.omnitel.net... > ahoy > > če kodėl sūkiai ribojami iki 4k? ar dėl to, kad galbūt motoras šaltas, ar > kadangi ant laisvų motoras dirba? > nebe pirmą kartą pastebiu, tai sudomino.