na teorijas mes žinom, klausimas buvo konkretus su konkrečiu Jagu. apgailestaujam, kad neturėjom laiko video redaguot tamstos patogumui, kad kakliukas neskaudėtų :)) "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:m3688l$mvh$1@trimpas.omnitel.net... >o ne labiau dundukai, kai vietoj paklausę "nx jagas laisvu bėgiu > gazuojasi iki 4krpm?", deda 30MB post'ą iš 40 dalių ir dar jame esantį > video reikia žiūrėt persukus galvą stačiu kampu? :) > > jei į temą, ribojimas rpm'ų prasmingas gali būt dėl daug priežasčių. > Pradedant šaltu varikliu ir baigiant automatinės dėžės niuansais. > > On 2014.11.02 21:16, Kurmis wrote: >> nu su susaliusiu galu galima palyginti. tai nei tolko is salto ir mazo, >> nei dziaugsmo. siaip sitokie klausimai vis dazniau islenda, tai speju >> vairuotuju vis mazeja, lieka tik vartotojai. >> jei i klausima: kol variklis saltas, tepalas taip pat. tepimo savybes >> geresnes prie darbines temperaturos. metalai sylant pleciasi ir pasiekia >> geriausias savybes jau susile. tam kad siuolaikiniai dundukai nesmaugtu >> motoro dar nesant darbines temperaturos, yra programiskai ribojamos >> apsukos, bei kuro misinys riebinamas. >> p.s. dazniausiai kazkodel bemevistams sitie klausimai aktualus. >> ar teisingai isdesciau pakomentuos gudresni, bet tai betkuriuo atveju >> orientuota i dundukus. >> >> Kurmis >> >> "0.5B" <nenene@ne.com> parašė naujienų >> news:m35ubd$itn$1@trimpas.omnitel.net... >>> ahoy >>> >>> če kodėl sūkiai ribojami iki 4k? ar dėl to, kad galbūt motoras šaltas, >>> ar kadangi ant laisvų motoras dirba? >>> nebe pirmą kartą pastebiu, tai sudomino. >> >