na dėl šalto motoro suprantama; galvojau, galbūt dar yra kažkokia apsauga ant laisvų sūkių, ir pilnai neribojama tik esant apkrovai motoro. "Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> wrote in message news:m35vv1$jkk$1@trimpas.omnitel.net... > nu su susaliusiu galu galima palyginti. tai nei tolko is salto ir mazo, nei > dziaugsmo. siaip sitokie klausimai vis dazniau islenda, tai speju vairuotuju > vis mazeja, lieka tik vartotojai. > jei i klausima: kol variklis saltas, tepalas taip pat. tepimo savybes > geresnes prie darbines temperaturos. metalai sylant pleciasi ir pasiekia > geriausias savybes jau susile. tam kad siuolaikiniai dundukai nesmaugtu > motoro dar nesant darbines temperaturos, yra programiskai ribojamos apsukos, > bei kuro misinys riebinamas. > p.s. dazniausiai kazkodel bemevistams sitie klausimai aktualus. > ar teisingai isdesciau pakomentuos gudresni, bet tai betkuriuo atveju > orientuota i dundukus. > > Kurmis > > "0.5B" <nenene@ne.com> parašė naujienų > news:m35ubd$itn$1@trimpas.omnitel.net... >> ahoy >> >> če kodėl sūkiai ribojami iki 4k? ar dėl to, kad galbūt motoras šaltas, ar >> kadangi ant laisvų motoras dirba? >> nebe pirmą kartą pastebiu, tai sudomino. >