Tema: Re: Binaras kazkiek susijes su klausimu
Autorius: Valdzia
Data: 2009-05-12 19:27:33
> Klausimas Riveriui: kiek i metus reikia moket uz draudima siom dienom,
> kokia xatos kvadratura ir koks draudimas?

skaiciavimas labai grubus bet mazdaug kad ant kelio uzvest: kvadratu skaiciu
dauginti is 3 000Lt ir gauta suma is 0.1%. Gausi imoka uz savo buta, jei
tave aplietu, pas tave gaisras butu , gamtos jegos zala padarytu. Jei nori
stiklo duzio, elektros svyravimu ir kt. bajeriu kazkiek pliuisuoji prie
kainos max. 20%. Uz civiline atsakomybe jei suma 20 000Lt imoka metams apie
50Lt priklausomai nuo bendroves. Tai jei butas 80 kvadratu tai imoka uz buto
draudima 240Lt plius 50lt uz CA. Viso 290Lt metams ir esi ramus del gaisro,
vandens, kaimynu ir kt. bajeriu.

P.S. kainos yra preliminarios, gali kisti priklausomai nuo namo statbos
metu, miesto, draudejo istorijos tam tikrose bendovese.

--
"mates ir Karolinas ir netik ir net esu pasimylejes (ir normaliai be
alkoholiu ar dar kokiu ishkrypelishku bajeriu)"