Tema: Re: knarkimas
Autorius: Feniksas
Data: 2009-06-29 21:43:41
jep. mano atvejis.
kazkada gavau is alkunes per krepsi i nosi: skilo.
po 2 sav. vel zaidziant krepsi - luzho galutinai ir + dar 1 vietoj
gipsuot negalejo, nes buvo prakirsta ir isorej, o kol susiuta
isore uzgijo, sake jau reikia operacijos

tai prie to paties per operacija patiesino pertvara + ispjove dali
gleivines. reabilitacija sunki ir nuobodi buvo, ligoninej ~12 ar tai 14
dienu,
po to lasiukai kelis men ir t.t.
pagerejimas:
dingo visokie bronchitai, skaudancios gerkles, slogos, dabar
jauciuosi sveikas kaip svogunas, praktiskai nesergu persalimo ligomis
knarkiu dabar tik kai ypatingai nepatogiai galva paguldyta, bei
kai prisigeres kaip tapke, jokiu "siaip sau"
galiu laisvai kvepuot per nosi, kas anksciau kazkaip
nebuvo labai komfortabilu
todel sportuojant daznai kvepuodavau per burna
bendrai toks visas atsigaves jauciuosi, pagerejimas visose
oraganizmo sistemose :))))
tai paskutiniai 4 metai po operacijos tikra palaima... ;)
dar grojes vaikystej puciamaisiais instrumentais - buvau
ipratintas kvepuoti per diafragma, tai dabar voobshce
puse etiudo su 1 ikvepimu pavaryciau..