Tema: Re: knarkimas
Autorius: Feniksas
Data: 2009-06-29 23:21:55
aaaa, nu matai man pasiseke,
nes kai buvau ~20 metu mane per jega prirashe su ishgalvotu
adresu pas gydytoja... mama
nes sake, zjb gydytoja radau - prirasysiu ir tave

man tai buvo giliai px tada.

per pirmus 3-4 metus ja maciau gal karta-du.
kai luzho nosis ta "investicija" atsipirko simteriop:
mano nosi operavo paeiliui po jos vyro
tai nuo to laiko mano ir pavarde ir varda prisimena ir is matymo -
vos ne kaip
kraujo gimines tapom :))

dabar uztenka ja ligonines koridoriuj pasigaut ir pasakyt, kad noriu 10min
laiko  - tai uzsiregistruoju kaip ir visi o per jos audiencija tai
konstruktyvumu dvelkia:
per minute kita is kart pasako kuo susirupint reikia, nusiuncia i visus jos
nuomone reikalingus
tyrimus, o per kita vizita pas ja jau zinau ar man reikia kokiu vitaminu ar
pailset nuo darbu ar dar kas

karta nuejau su beda pas kita gydytoja - tai pradejo kosminius dalykus
varyt: rentgenas, magnetinis rezonansas,
eiles iki 4men, sirdies darbas. nezinau kas cia, man reikia isitikint ir
t.t.
pas savo gydytoja: "as tave galiu ten pat nusiust, bet as jau dabar matau,
kad raumuo uzspaude nerva -  i baseina tave"

aisku kartais reikia ta "draugyste" atidirbt - buvau ir bandomasis triusis
jos rezidentams-
studentams dare visokiu osteoporoziniu tyrimu, siaip visokiu tyrimu duomenis
savo kursiniams ir t.t.

smagu vienok :)

o ir siaip kai konstruktyviai su gydytojais - ta ir jie su tavim neprasciau
jei reikia ir pasedet, tai atsiperka