Tema: Re: knarkimas
Autorius: Feniksas
Data: 2009-06-29 23:01:36
LOR
pamatuos plauciu turi, pralaiduma atskirai per snerves "is akies" paziures

o siaip tai gali pradet nuo savo terapeutes (-o), tikslesnis
pavadinimas "bendrosios praktikos gydytojas"

as profilaktiskai kas 1-2 metus nueinu ir pasakau, kad noriu pasitikrint
savo sveikata
nors niekuo nesergu. parginde kardiograma kad padarytu, siaip kad
per kelenus plaktuku padauzytu, keleta kraujo testu, pamyzt i buteliuka  ir
t.t.
isryskes, kokiu mikroelementu ir vitaminu truksta
ilgainiui tas atsiperka, nes (bar bar bar i medi) praktiskai niekuo ir
nesergu
pastaruoju metu

knarkimas gali but susijes su sirdies veikla taip pat,
gerkles struktura, plauciu ypatumais, rukanciam dar speju viena priezastis.