Tema: Re: Suniukai
Autorius: Faktas
Data: 2009-07-03 14:03:38
tai tu pats bent supranti dėl ko tu ginčyjiesi?
gal prieš tai pasiskaityk (kelis kartus, jei vieno maža) į ką replini, nes toks vaizdas, lyg aš būčiau liepęs šunį
į roges kinkyt.
parašiau, dėl jo reziume: "durniukas", po aprašymo kaip neloja ir visus prisileidžia,
kad yr nesąmonė pagal tai spręsti apie tą, kuris ne tam skirtas.

o pats iš pradžių kažką aiškini, lyg į roges jį kiščiau, o paskui pats
patvirtini, kad veislės skiriasi.

na, o jei aš visgi nesupratau, ir tu toliau aiškini, kad prie būdos riši bet ką, nors ir kinkomąjį
ir jis sėkmingas sargas bus, tai sėkmės tikėjime taip sakant.