Tema: Re: Suniukai
Autorius: ORIGAMY
Data: 2009-07-03 14:11:48
nesinervuok tu taip, suo gyvena ir jauciasi kuo puikiausiai, nesijaucia
nuskriaustas, neismestas i gatve, maitinamas gerai, sukuojamas kailis,
stogas virs galvos ir 10 hektaru laktsymui :) loja ir net labai graziai, bet
tik nakti ir siaip kada uzsimano, tas lojimas labiau i kaukima panasesnis,
bet kaskoki garsa skleidzia, ir gana storu ir rimtu balsu, bet tik uztenka
paziuret ir jau uodega vizgina ir zaist nori :) o durniukas kad tikrai jam
dar nelaikas mokytis, pakvieti atbega, bet ten kad ir elementariu komandu,
tai tikrai jam dzin, tu gali ji kokyt nemokyt, bet jis neismoks, tas pats
kas menesio vaika mokyt rasyt :))