Tema: Re: Suniukai
Autorius: esquires
Data: 2009-07-03 14:16:48
"Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message
news:h2koia$9o6$1@trimpas.omnitel.net...
> tai tu pats bent supranti dėl ko tu ginčyjiesi?
> gal prieš tai pasiskaityk (kelis kartus, jei vieno maža) į ką replini, nes
> toks vaizdas, lyg aš būčiau liepęs šunį
> į roges kinkyt.
> parašiau, dėl jo reziume: "durniukas", po aprašymo kaip neloja ir visus
> prisileidžia,
> kad yr nesąmonė pagal tai spręsti apie tą, kuris ne tam skirtas.
> o pats iš pradžių kažką aiškini, lyg į roges jį kiščiau, o paskui pats
> patvirtini, kad veislės skiriasi.

bet tu seki, kad minimali komplektacija - keturios letenos, nasrai, akys,
ausys, funkcija "atpazinti savus" budinga visiems? paskui jau ten opcijos a
la atnesti alaus is kioskelio.

> na, o jei aš visgi nesupratau, ir tu toliau aiškini, kad prie būdos riši
> bet ką, nors ir kinkomąjį
> ir jis sėkmingas sargas bus, tai sėkmės tikėjime taip sakant.

ziurint, ka vadini "sekmingas sargas". bet jei sunpalaikis neskiria
seimininko nuo svetimo zmogaus, tai kvailas ir tiek ziniu.