Tema: Re: dviraciu taku uzstatinetojai - piderai
Autorius: Faktas
Data: 2009-08-28 13:15:27
nu tu kaip nedurnelis gal per galvas lipi, o aš tai stoviu, jei nėra kaip pravažiuot.
o ką reiškia susirenkam, tai net nežinau kaip tau paaiškint, gal linkas pora eilučių žemiau padėtų suprasti.
man dėl vieno reikalo reik su mašina važiuot, kitam dėl kito, trečiam paprasčiausiai į darbą nuvažiuot
reikia su mašina, va taip visi ir susirenkam su dideliais reikalais. mūsų kiekis viršija masę kurią gali praleisti
sankryža ir stovim kamštyje. ar pakankamai aiškiai išdėsčiau?
--
http://sites.google.com/site/autokritinemase/