"Andrius" <andriusm_trinti@saikas.lt> wrote in message news:hltq17$qc2$1@trimpas.omnitel.net... > Pas BMW rankinis ir stabdziai visikai nieko bendra neturi. Stabdziai > diskiniai, rankinis bugniniai. Taip rankinis gali pats susireguliuoti. > Arba reguliuojasi nuemus rata pro varzto skylute mazdau 3val laikrodzio > kryptimi jei atsimenu su kazkokia kvaila metodika: suki dantukus kol > uzsikerta, paskui suki 15 dantuku atgal. Del bildejimo tai sunku pasakyti > gal atsikabino tos kaladeles kur yra viduj disko ar kazkas panasaus. > Vienintele mistika kodel nesa i kaire. Jie rankinis kazkiek stabdo tai > aisku paspaudus gali uzsiblokuoti vienas ratas, bet ABS turetu tai > istaisyti. Nebent rankinis uzkerta rata visiskai. Bet tada turetu kaisti > jis labai. Manau reiktu issardyti ir paziureti kas ten darosi. Tai va - kai paaiskejo, kad rankinis ir pedalas - atskiros stabdziu kalades - mistika pasidare. Jei but viskam vieno kalades - paprasciau butu... O dabar - bilda nuo rankinio, o po rankinio panaudojimo - su pedalu stabdant nesa i kaire ir po keliu stabdymu - vel normaliai viskas. Kol neissiaiskinsiu kame beda - servize brangiu makaronu galiu prisipirkti. Iseitis - nenaudot rankinio?