Rankinis ir stadybamas pedalu gali buti susije nebent taip kad pedalu ta rata lengviau stabdyti. Bildejimas del rankinio tai reikia ziureti kas viduj, bet as tai labai nepergyvenciau. "Darius Styra" <DariusStyra@gmail.com> wrote in message news:hltr33$sb1$1@trimpas.omnitel.net... > "Andrius" <andriusm_trinti@saikas.lt> wrote in message > news:hltq17$qc2$1@trimpas.omnitel.net... >> Pas BMW rankinis ir stabdziai visikai nieko bendra neturi. Stabdziai >> diskiniai, rankinis bugniniai. Taip rankinis gali pats susireguliuoti. >> Arba reguliuojasi nuemus rata pro varzto skylute mazdau 3val laikrodzio >> kryptimi jei atsimenu su kazkokia kvaila metodika: suki dantukus kol >> uzsikerta, paskui suki 15 dantuku atgal. Del bildejimo tai sunku pasakyti >> gal atsikabino tos kaladeles kur yra viduj disko ar kazkas panasaus. >> Vienintele mistika kodel nesa i kaire. Jie rankinis kazkiek stabdo tai >> aisku paspaudus gali uzsiblokuoti vienas ratas, bet ABS turetu tai >> istaisyti. Nebent rankinis uzkerta rata visiskai. Bet tada turetu kaisti >> jis labai. Manau reiktu issardyti ir paziureti kas ten darosi. > > Tai va - kai paaiskejo, kad rankinis ir pedalas - atskiros stabdziu > kalades - mistika pasidare. Jei but viskam vieno kalades - paprasciau > butu... > O dabar - bilda nuo rankinio, o po rankinio panaudojimo - su pedalu > stabdant nesa i kaire ir po keliu stabdymu - vel normaliai viskas. > Kol neissiaiskinsiu kame beda - servize brangiu makaronu galiu > prisipirkti. Iseitis - nenaudot rankinio? >