Pas Mersa sitas variklis jau ejo su 7G Tronic, bet kitas gamintojas dar pasirinko senesne, 5G tronic deze? (722.6) Kas liecia varikli tai patikimumas geras. Ta prasme tikrai geras. Aisku, uzpjauti gali bet ka, bet visumoje problemu nera jokiu JEIGU bus atliekami visi aptarnavimai pagal gamintojo rekomendacijas. Jeigu ne, gali netycia uzsirauti ant pvz. laiku nepakeisto riebokslio prie turbinos ir poto remontas bus brangesnis (nu taip 1.5k LT). Bet jeigu pastoviai vaziuoja pas oficialu atstova (siuo atveju apie Mera - i SB), tai tokiu problemu neiskils. 'MB fyrma' 2005m, kai isejo E klase su situo varikliu, dar sugebejo kazkokius vidutinio greicio rekordus pamusti, t.y. vare visa menesi gazas dugnas (230km/h vidurkis), prasuko ~160.000km ir nieko nedare varikliui isskyrus tepalu keitima kas ~20k. Ir DPF nereikejo keisti, viskas be parkiu atlaike. Cia biski offtopic. ESQ postino is kazkokiu forumu apie kazkokius kolektoriu skilimus bet tie kas dirba servise (praktikoje), tai sako kad cia retas dalykas realybeje. Taip pat 722.9 dezes patikimos, tik reikia tepalus keisti kas 60k km (velgi, kaip gamintojas rekomenduoja) On 2014.09.10 15:14, eSSas wrote: > Sveiki, > > gal turit ar žinot kur rasti info daugiau, nei prieinama wiki, apie > OM642 variklio (2007 modelis) ir W5A580 automato patikimumą? Gyvena ne > MB produkte, už ką atskiras soriukas. > > Dėkui! > > S.