2014-09-10 18:56, YZF rašė: > Pas Mersa sitas variklis jau ejo su 7G Tronic, bet kitas gamintojas dar > pasirinko senesne, 5G tronic deze? (722.6) Exactly. NAG1. Žinai, tie amerikonai > Kas liecia varikli tai patikimumas geras. Ta prasme tikrai geras. Aisku, > uzpjauti gali bet ka, bet visumoje problemu nera jokiu JEIGU bus > atliekami visi aptarnavimai pagal gamintojo rekomendacijas. Jeigu ne, > gali netycia uzsirauti ant pvz. laiku nepakeisto riebokslio prie > turbinos ir poto remontas bus brangesnis (nu taip 1.5k LT). Bet jeigu > pastoviai vaziuoja pas oficialu atstova (siuo atveju apie Mera - i SB), > tai tokiu problemu neiskils. > > 'MB fyrma' 2005m, kai isejo E klase su situo varikliu, dar sugebejo > kazkokius vidutinio greicio rekordus pamusti, t.y. vare visa menesi > gazas dugnas (230km/h vidurkis), prasuko ~160.000km ir nieko nedare > varikliui isskyrus tepalu keitima kas ~20k. Ir DPF nereikejo keisti, > viskas be parkiu atlaike. Cia biski offtopic. > > ESQ postino is kazkokiu forumu apie kazkokius kolektoriu skilimus bet > tie kas dirba servise (praktikoje), tai sako kad cia retas dalykas > realybeje. > > Taip pat 722.9 dezes patikimos, tik reikia tepalus keisti kas 60k km > (velgi, kaip gamintojas rekomenduoja) Aišku. Sounds good. Dėkingas S. >> gal turit ar žinot kur rasti info daugiau, nei prieinama wiki, apie >> OM642 variklio (2007 modelis) ir W5A580 automato patikimumą? Gyvena ne >> MB produkte, už ką atskiras soriukas.