Tema: Re: Kedai?
Autorius: markatas
Data: 2012-05-24 23:39:39
Pasiulymas butu - ziurek i tai, kas keduose sudeta, o spalvas paskutineje
vietoje. Juk svarbu, kad saugotu koja ir sanarius, o ne kaip pries panas
atrodysiu. Mano pasirinkimas visada buna - Adidas su Torsion, adiPRENE ir
adiPRENE+ sistemomis. Jei planuojama begioti misko takeliais, dar ziureciau,
kad butu ir traxion sistema (bet su sia sistema labai daug zemiu i
protektoriu prisirenka). Pasirinkimas pas mane toks, nes siaip esu buves
pilnapadis ir iki siol avalynes patogumas aktualus klausimas. Tiesa vasara -
maloniau su climacool sistema - gerookai maziau prakaituoja kojos.

markatas