Tema: Re: Kedai?
Autorius: ramunas
Data: 2012-05-28 13:01:43
ir atsiuntimas kokius 50$ ... kiek pastebejau tas kainas is USA istraukia
tie, kurie nera pirke internetu ir konkreciai nieko negali pasakyti ... tik
per google surade koki eshopa rekia, kad ten pigu ... arba draugelis koks
namo vaziuodamas pagriebia kedus ...
arba kitas variantas, kad nusiperka kokius noneiminius kedus ir saukia vo
kedai uz 15svaru ...