Tema: Re: Kedai?
Autorius: markatas
Data: 2012-05-25 13:08:42
Salia manes gyvena buves profesionalus suolininkas i toli. Tai vaikinukas
vos virs 30 m, o koju sanariai visi suesti, nes smugiai eidavo i visus
sanarius. Del tos priezasties ir sukurtos sistemos, kurios saugo sanarius.
Kaip manai, kokia jis dabar avalyne renkasi? Zmogus neisbandes siu sistemu
galvoja kad jos nereikalingos. Dabar net mamai serganciai osteporoze saugumo
sumetimais nupirkau kedus su minetomis sistemomis, kad saugoti kaulus. Aisku
gal ir juokingai atrodo, kai moteris metuose vaiksto su sistemu prigrustais
Adidasais, bet sveikata svarbiau

markatas