jojo sunkesnis dyzelis, del to spyruokles luzta, amortikai pareina ir siaip dyzeliai kieti buna kaip taburetes :) briedas visa tai. O va stai faktas, kad dyzelinis variklis sukdamasis ant 2k apsuku sudyla daug maziau nei benzas sukdamasis ant 3k-4k per ta pati kilometraza. On 2021-04-01 16:36, Tomas wrote: > Gal ir taip, bet dyzelis paprastai sunkesnis nei analogiškos galios > bendzas, tai reikškia didesnę apkrovą važiuoklei, dažnai sunkiau > kuriasi, o tai reiškia suvarytus starterius ir generatorius ir t.t. ir pan. > > On 2021-04-01 15:02, Dainiushas wrote: >> kita vertus nemažai daliai benzų apskritai tokia rida sunkiai įveikiama. >> >> >> On 2021-04-01 14:59, Tomas wrote: >>> Viską iš eilės šiaip jau. Ypač jei tai dyzelis. >>> >>> On 2021-04-01 13:51, Signalizacija wrote: >>>> Ir ką jau ten taip reikia keist per tuos 400kkm? >>>> >>>> On 2021-04-01 13:02, Dainiushas wrote: >>>>> teko matyt vieną nelabai seną kibirą su 400kkm. ir buvo remonto >>>>> sąskaitos. Tai tarpe 300-400kkm tiek visko prikeista, kad tikrai >>>>> geriau toks nei tas pats su 250kkm :). >>>>> >>>>> On 2021-04-01 12:57, Herkus wrote: >>>>>> Kviesk signalizacija ekspertizei, cia jau niekaip. Atsukta rida >>>>>> jau butu pirmas skambutis ieskot dar siurprizu >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >