Neisiskaitai. Imkime 2 karucius. Vienas dyzelis, kitas benzas. Prie tos pacios ridos bendzininis variklis bus padares 1.5x-2x daugiau apsisukimu. O kiekvienas apsisukimas, sutik, artina varikli prie kapitalinio arba sroto. On 2021-04-03 10:03, Tomas wrote: > Chuinia yra benzininio variklio sūkiai. Dyzelis turi žymiai didesnį > vidinį pasipriešinimą, masyvesnes judančias detales ir t.t. > > Esu ekspoatavęs ne vieną benzą su 300kkm ar daugiau ir nieko jiems > nesidarė nei nuo 2000, nei 5000 apsukų. > > On 2021-04-02 20:10, news reader wrote: >> jojo sunkesnis dyzelis, del to spyruokles luzta, amortikai pareina ir >> siaip dyzeliai kieti buna kaip taburetes :) briedas visa tai. O va >> stai faktas, kad dyzelinis variklis sukdamasis ant 2k apsuku sudyla >> daug maziau nei benzas sukdamasis ant 3k-4k per ta pati kilometraza. >> >> On 2021-04-01 16:36, Tomas wrote: >>> Gal ir taip, bet dyzelis paprastai sunkesnis nei analogiškos galios >>> bendzas, tai reikškia didesnę apkrovą važiuoklei, dažnai sunkiau >>> kuriasi, o tai reiškia suvarytus starterius ir generatorius ir t.t. >>> ir pan. >>> >>> On 2021-04-01 15:02, Dainiushas wrote: >>>> kita vertus nemažai daliai benzų apskritai tokia rida sunkiai >>>> įveikiama. >>>> >>>> >>>> On 2021-04-01 14:59, Tomas wrote: >>>>> Viską iš eilės šiaip jau. Ypač jei tai dyzelis. >>>>> >>>>> On 2021-04-01 13:51, Signalizacija wrote: >>>>>> Ir ką jau ten taip reikia keist per tuos 400kkm? >>>>>> >>>>>> On 2021-04-01 13:02, Dainiushas wrote: >>>>>>> teko matyt vieną nelabai seną kibirą su 400kkm. ir buvo remonto >>>>>>> sąskaitos. Tai tarpe 300-400kkm tiek visko prikeista, kad tikrai >>>>>>> geriau toks nei tas pats su 250kkm :). >>>>>>> >>>>>>> On 2021-04-01 12:57, Herkus wrote: >>>>>>>> Kviesk signalizacija ekspertizei, cia jau niekaip. Atsukta rida >>>>>>>> jau butu pirmas skambutis ieskot dar siurprizu >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >