Chuinia yra benzininio variklio sūkiai. Dyzelis turi žymiai didesnį vidinį pasipriešinimą, masyvesnes judančias detales ir t.t. Esu ekspoatavęs ne vieną benzą su 300kkm ar daugiau ir nieko jiems nesidarė nei nuo 2000, nei 5000 apsukų. On 2021-04-02 20:10, news reader wrote: > jojo sunkesnis dyzelis, del to spyruokles luzta, amortikai pareina ir > siaip dyzeliai kieti buna kaip taburetes :) briedas visa tai. O va stai > faktas, kad dyzelinis variklis sukdamasis ant 2k apsuku sudyla daug > maziau nei benzas sukdamasis ant 3k-4k per ta pati kilometraza. > > On 2021-04-01 16:36, Tomas wrote: >> Gal ir taip, bet dyzelis paprastai sunkesnis nei analogiškos galios >> bendzas, tai reikškia didesnę apkrovą važiuoklei, dažnai sunkiau >> kuriasi, o tai reiškia suvarytus starterius ir generatorius ir t.t. ir >> pan. >> >> On 2021-04-01 15:02, Dainiushas wrote: >>> kita vertus nemažai daliai benzų apskritai tokia rida sunkiai įveikiama. >>> >>> >>> On 2021-04-01 14:59, Tomas wrote: >>>> Viską iš eilės šiaip jau. Ypač jei tai dyzelis. >>>> >>>> On 2021-04-01 13:51, Signalizacija wrote: >>>>> Ir ką jau ten taip reikia keist per tuos 400kkm? >>>>> >>>>> On 2021-04-01 13:02, Dainiushas wrote: >>>>>> teko matyt vieną nelabai seną kibirą su 400kkm. ir buvo remonto >>>>>> sąskaitos. Tai tarpe 300-400kkm tiek visko prikeista, kad tikrai >>>>>> geriau toks nei tas pats su 250kkm :). >>>>>> >>>>>> On 2021-04-01 12:57, Herkus wrote: >>>>>>> Kviesk signalizacija ekspertizei, cia jau niekaip. Atsukta rida >>>>>>> jau butu pirmas skambutis ieskot dar siurprizu >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >