Tema: Re: Sandelis ant savo zemes
Autorius: VNS
Data: 2009-03-25 15:08:26
kokia dar kaimo pletra?. Tu klausyk ka tau sako, o ne i lubas zhiurek.
Pasiunti ta sandely uzhbraizhiusi architekta nx, jei sugeba tik piesht,
keliauji i savivaldybe ir sakai noriu pasidaryt ukininko sodybos plana,
kuriame ir bus tas sandelys. Bet pala kokia sandelio paskirtis? Ka ten
sandeliuosi? Gali prireikti detaliojo plano, kuriuo privalesi keisti sklypo
paskirti ish zemes ukui i kita.

--
Kur diskutOtOjai?