Tema: Re: Sandelis ant savo zemes
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-03-26 11:10:02
> Viska darei teisingai, bet ish kur tas 15 k lt. pirmam punkte?

Taigi parase, kad "kreipesi i tos savivaldybes architekturos tarnyba",
o sioji "pasake, kad nieko negaliu statyt, turiu padaryt kazkoki
pagal kaimo pletros programa projekta, kuri padaryt gali tik to rajono
architektas ir jis zodziu parodys plane kur tas mano sandelis mano zemeje
atsistos ir tai kainuoja 5-15k..."

Pats, kaip sios srities profesionalas, gal galetumei pakomentuoti kiek kartu reikes vaikscioti i savivaldybe, jeigu nesumokes 5-15k... Vilniaus rajono savivaldybes koridoriuose mano sutiktas zmogus tokia buda derino ilgiau, negu metus laiko. Vis ko nors "trukdavo". Tie, kad buna Vilniaus rajono savivaldybeje, turetu pasakyti, kad prie vyriausio architekto duru GYVA eile kaip prie patalynes be talonu okupacijos laikais. Kaip rasiau ankstesniame poste - tai yra daroma TYCIA. Ir kaip cia zmogelis parase, tai vyksta ne tik Vilniaus rajono savivaldybeje.