Tema: Re: Sandelis ant savo zemes
Autorius: pl
Data: 2009-03-26 16:43:46

> Taigi parase, kad "kreipesi i tos savivaldybes architekturos tarnyba",
> o sioji "pasake, kad nieko negaliu statyt, turiu padaryt kazkoki
> pagal kaimo pletros programa projekta, kuri padaryt gali tik to rajono
> architektas ir jis zodziu parodys plane kur tas mano sandelis mano zemeje
> atsistos ir tai kainuoja 5-15k..."

Veiksmas Anyksciu raj.
Butent del tos 80m2 budos man ir pasake, kad reiks atskiro projekto ir tai
kainuos tokia suma... Tipo mano architekto suprojektuota vieta topo
medziagoje negalioja....
Todel nutariau neieskoti niekur jokiu leidimu ir ta "buda" statytis be jokio
leidimo, nes pati budos projekta turiu. Ir statysiu ji ant "rogiu" kad jei
kas prisikabins, galeciau nutempti.