Tema: Re: Garazo grindu danga
Autorius: eimaz
Data: 2011-10-13 11:51:00
plyteles akmens masės galima ir už 15Lt susirast per akcijas. aš prieš pora
metu pirkau po 10,99. darant pačiam kainuos net ir pigiau nei trinkelės.
proto daugiau tikrai nereikia, nei susidėt trinkeles.

"T:)"  wrote in message news:j75uoj$tp4$1@trimpas.omnitel.net...

o as siemet garaza trinkelemis betoninemis issiklojau. Irgi labai zjbs.
Lengva pasidaryti paciam, trinkeles papigiai 5 cm sudejau ant stiazkes
papiles pora karuciu smelio palyginimui.

T:)