Tema: Re: Garazo grindu danga
Autorius: mummis
Data: 2011-10-14 10:47:53
na, man noretusi garazha naudoti pagal paskirti :) nu bent ish dalies
nuolydi su smeliu ant betono nepadarysi - jis nesusitrombuos ir statant
mashina toje pacioje vietoje tikrai pasidarys duobes, o dregme zhiema
nuo mashinos gausiai atsiranda...

greiciausia teks su ishlyginamuoju pazhaisti ir plyteles detis...