Tema: Re: Garazo grindu danga
Autorius: Tomas
Data: 2011-10-14 10:43:47
On Fri, 14 Oct 2011 10:27:32 +0300, eimaz <eimaz@nomail.lt> wrote:

> o gali parašyt tiksliau kada? nes pas brolį plytelėms jau link 10 metų,
> tai nieks dar nesuskilo. įspėčiau aš jį, kad nenusigąstų kai pradės
> visos skilinėt iš eilės.

Prisiminiau - tamsta gi garaže mašinų nelaikai. Tai be reikalo prisipisau
:)
Patalpoj esančios ir didelių apkrovų negaunančios plytelės laikys (nebent
kaip jau minėjai - atšoks viena kita ties vartais).

Lyrinis nukrypimas - prieš kokius 10 metų tėvai išklijavo balkono grindis
akmens masės plytelėmis (balkonas atviras, nuolydžiai padaryti, vanduo iš
pažiūros neužsilaiko). Klijai skirti lauko darbams, "šalčiui atsparūs",
visos siūlės užfuguotos. Mol bus amžiams. Tai dabar jau gal 1/2 plytelių
skilę, traška braška po kojomis...